ماجرای خودسوزی دختر استقلالی جلوی دادگاه

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 13 شهریور

رای مقام قضایی و ماجرای خودسوزی دختر ۲۲ ساله که پس از شنیدن حکم داده گاه خود را آتش زد، این دختر استقلالی پس از درگیری با ماموران جلوی دادگاه اقدام به آتش زدن خود با بنزین کرد ….شرح کامل این ماجرا را در ادامه مطلب ما دنبال کنید…

 

ماجرای خودسوزی دختر استقلالی جلوی دادگاه

ماجرای خودسوزی دختر استقلالی جلوی دادگاه, پورتال خبری فرهنگی گهر

عصر دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸

گزارش خودسوزی زنی در مقابل یکی از مجتمع‌های قضایی تهران به اورژانس اعلام شد. با اعزام تیم‌های امدادی به محل مشخص شد این زن پس از خروج از دادگاه، در حالی که فریاد می‌کشید و از موضوعی گلایه داشت با ریختن بنزین خودش را آتش زده است.
روزنامه ای در ۱۱ شهریور منتشر کرد :

عصر دوشنبه ۱۱ شهریور، گزارش خودسوزی زنی در مقابل یکی از مجتمع‌های قضایی تهران به اورژانس اعلام شد.

با اعزام تیم‌های امدادی به محل مشخص شد این زن پس از خروج از دادگاه، در حالی که فریاد می‌کشید و از موضوعی گلایه داشت با ریختن بنزین خودش را آتش زده است.

حاضران با دیدن این صحنه به کمک او رفته و آتش را خاموش کردند اما شدت سوختگی به حدی بود که با رسیدن اورژانس، مصدوم بسختی نفس می‌کشید.

برخی رسانه‌ها با انتشار تصویر زیر مدعی شدند فردی که اقدام به خودسوزی کرده است چندی قبل به ورزشگاه رفته است.

خودسوزی دختر

یک مقام قضایی در این باره گفت: این خانم جوان در اسفند سال گذشته به‌ خاطر بدحجابی و درگیری با مأموران پلیس امنیت دستگیر شد.

مستندات لازم در همین رابطه از سوی مأموران تهیه و به دادسرای ارشاد تهران تحویل شد. به این ترتیب پرونده‌ای قضایی برای این زن با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به مأموران انتظامی تشکیل اما وی با صدور قرار تأمین از سوی قاضی پرونده آزاد شد.

تا اینکه روز دوشنبه – ۱۱ شهریور- این زن برای نخستین جلسه رسیدگی به دادگاه مراجعه کرد اما با توجه به اینکه در زمان مراجعه وی، رئیس دادگاه به‌ خاطر فوت یکی از بستگانش در مرخصی بود، زمان دیگری برای رسیدگی به پرونده او تعیین شد، اما زن جوان در اعتراض به این موضوع پس از خروج از دادگاه با بنزینی که از قبل تهیه کرده بود، خودش را آتش زد.

با پیگیری‌های خبرنگار آن روزنامه درباره این زن مشخص شد او توسط اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری انتقال داده شده است.

دکتر مصطفی ده مرده‌ئی، رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری نیز درباره آخرین وضعیت این زن» گفت:

«بیمار خانمی ۲۹ ساله است که به‌دلیل سوختگی شدید ناشی از بنزین با ۹۰ درصد سوختگی درجه سه در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر با کمک دستگاه تنفس می‌کند و در آی سی یو تحت درمان است؛ اما درباره سایر جزئیات پرونده وی مجاز به ارائه اطلاعات نیستیم.»

بر اساس ادعاهای منتشر شده در برخی رسانه‌ها این زن ۲۲ ساله سحر نام دارد که ساکن قم بوده و از هواداران تیم استقلال است که چندی پیش در ورزشگاه آزادی دستگیر شده بود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي