ترفندهای تلگرام : خواندن پیام بدون تیک دوم خوردن

تاريخ : 4 مرداد

هر روزه ترفندهای جدیدی از تلگرام منتشر می شود، یکی از جالب ترین و جدیدترین ترفندهای تلگرام این است که می توانید یک پیام را در تلگرام بخوانید بدون اینکه تیک دوم آن بخورد!

ترفندهای تلگرام : خواندن پیام بدون تیک دوم خوردن, پورتال خبری فرهنگی گهر

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید پیامی را در تلگرام بدون تیک خوردن بخوانید یا به زبان ساده برای طرف مقابل مشخص نشود.در ادامه روشی را به شما آموزش میدهیم که این ترفند را بکار ببرید.با ما همراه باشید.

این تنظیم فقط در گوشی های اندرویدی قابل استفاده است.برای اجرای این مورد شما کار بسیار ساده ای پیش رو دارید پس ابتدا تلگرام را در گوشی خود باز کرده و مراحل زیر را دنبال کنید.

۱) به قسمت تنظیمات یا Setting تلگرام بروید:

بعد از اینکه تلگرام را باز کردید سه خط بالا سمت چپ را بزنید و سپس از پنجره باز شده تب Settings را زده تا وارد بخش تنظیمات تلگرام خود شوید.

۲) وارد بخش Notification and sounds شوید:

پس از اینکه در مرحله قبل وارد بخش تنظیمات شدید حال نوبت آن رسیده است تا دراین بخش تب Notification and sound را زده تا وارد بخش اعلانیه های تلگرام خود شوید. در این بخش به تنظیمات نوتیفیکیشن و اعلانیه های تلگرام خود دسترسی دارید.

۳) تب Popup Notification را بزنید:

پس از وارد شدن به بخش اعلانیه و نوتیفیکیشن در مرحله قبل حال نوبت آن رسیده است که که در این بخش قسمت  Popup Notification را باز کنید و با پنجره زیر رو به رو می شوید که چهار گزینه داریم. ما برای شما هر چهار گزینه را به صورت کامل توضیخ میدهیم.

بخش No popup: به صورت پیش فرض اگر شما تنظیمات این بخش را تغییر نداده باشید این گزینه فعال است و این گزینه به این معنی ست که اگر پیام جدیدی برای شما بیاید پنجره ای در وسط صفحه نمایش باز نشده و شما اگر می خواهید پیام را ببینید باید تلگرام را باز کنید. که به صورت معمول همه به این صورت است.

بخش Only when screen on: اگر شما این گزینه را فعال کنید زمانی که شما پیامی دریافت جدید می کنید و صفحه نمایش گوشی شما روشن است و یا در حال کار کردن با گوشی هستید به محض دریافت پیام یک پنجره باز شده و پیام را به صورت کامل به نمایش می گذارد. حال شما می توانید پیام را بخوانید بدونه اینکه تیک دوم بخورد و مادامی که پیام را در داخل تلگرام باز نکنید و نبینید این تیک دوم زده نخواهد شد.

بخش only when screen off: این مورد دقیقا همان مورد بالاست با این تفاوت که پنجره پیام فقط زمانی نمایش داده می شود که صفحه نمایش گوشی شما خاموش باشد.

 بخش Always show popup: این گزینه هم همان موارد بالاست با این تفاوت که اگر شما این گزینه را فعال کنید خواه صفحه نمایش روشن و خواه خاموش باشد در هر شرایطی به محض دریافت پیام جدید از تلگرام پنجره جدید باز شده و پیام به نمایش در می آید و شما میتوانید پیام را بخوانید بدونه اینکه تیک دوم بخورد. تا زمانی که پیام را در خود تلگرام باز نکرده اید تیک دوم خورده نمی شود.

شما به غیر از گزینه اول که این قابلیت را غیر فعال می کند در هر سه گزینه دیگر این قابلیت را دارید که یک پیام جدید را بخوانید بدونه اینکه تیک دوم خورده شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي