تبلیغات ماهواره ای جان یک عروس را گرفت

هر روزه خبرهای ناگواری در مورد تبلیغات ماهواره ای به گوش می رسد. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: تبلیغات ماهواره ای جان یک عروس را گرفت .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

JamNewsImage20524905

.

در روزهای گذشته شبکه های اجتماعی در کرمان حداقل تحت تاثیر یک خبر بودند: مرگ دختر شهربابکی که قصد داشت با استفاده از قرص های لاغری برای جشن عروسی اش به تناسب اندام برسد، اما قبل از اینکه به خانه بخت برود، جانش را از دست داد.
در روزهای گذشته شبکه های اجتماعی در کرمان حداقل تحت تاثیر یک خبر بودند: مرگ دختر شهربابکی که قصد داشت با استفاده از قرص های لاغری برای جشن عروسی اش به تناسب اندام برسد، اما قبل از اینکه به خانه بخت برود، جانش را از دست داد.

 

متن این خبر منتشر شده در فضای مجازی به این شکل بود:

« این خانم شهربابکیه، عید فطر عروسیش بوده چند روز پیش میره قرص لاغری از تبلیغات ماهواره میگیره که واسه عروسیش خوش اندام بشه اما متاسفانه بعد از مصرف تشنج میگیره میره تو کما و متاسفانه دیشب فوت میکنه…» این متن همراه با یک عکس به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. اگرچه بسیاری از خبرهایی که در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان موبایلی منتشر می شوند منبع درستی ندارند و بسیار پیش آمده که این خبرها صحت نداشته باشند، خبر فوت این دختر جوان اما به واقعیت نزدیک بود. چرا که پیش از این هم در کشورمان بودند افرادی که برای تناسب اندام از قرص های لاغری استفاده کردند و جان خود را از دست داده بودند.

.

15-7-11-142944photo_2015-07-11_14-26-17

.

تکذیب خبر توسط مسئولان

فرماندار شهربابک گفت: من اصلا چنین موضوعی را نشنیده ام. محمد رضا شریفی افزود: این خبر صحت ندارد و این ماجرا را تکذیب می کنم. وی تصریح کرد: اگر چنین خبری صحت داشت به طور رسمی اعلام می شد. دکتر محسن آقابابائی رئیس پزشکی قانونی شهربابک اگرچه این خبر را تکذیب نکرد اما گفت: از این ماجرا اطلاعی ندارم.

 

تایید خبر توسط یکی از کارکنان اورژانس شهربابک

یکی از کارکنان اورژانس شهربابک گفت: این خبر صحت دارد. وی که نخواست نامش فاش شود افزود: موقعی که بچه های اورژانس به خانه این دختر رفتند، او هنوز جان خود را از دست نداده بود و خانواده اش گفتند احتمالا بدلیل مصرف قرص های لاغری حالش بد شده است. وی اظهار داشت: این دختر را به بیمارستان ولیعصر شهربابک منتقل می کنند که وی به کما می رود و او را به کرمان و یا رفسنجان منتقل می کنند. این فرد ادامه داد: این دختر جوان به مدت یک هفته در کما بوده و سپس جان خود را از دست داد. وی در پایان گفت: مرگ این دختر به دلیل مصرف قرص بوده اما اینکه وی چه نوع قرصی را مصرف کرده است باید توسط پزشکی قانونی مشخص شود چرا که برخی می گفتند این دختر بدلیل یک سری مشکلات تعداد زیادی قرص خواب آور مصرف کرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه