تبلیغات انتخابات از پنجشنبه شروع میشود

دسته بندي : سیاست
تاريخ : 4 اردیبهشت

 

صولت مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مطلوب در ۱۵ اردیبهشت ماه گفت: تمام تمهیدات و مقدمات کار برای برگزاری انتخابات فراهم شده و تمام اقلام تحریری و تعرفه ها و لوازم مورد نیاز شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در ۳۳ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تبلیغات از روز پنجشنبه (۷/۲/۹۱)شروع می شود و کاندیداها به مدت یک هفته فرصت تبلیغ خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات کل کشوربا بیان اینکه نامزدهای رقابت کننده در دور دوم انتخابات مجلس پیش از این توسط وزارت کشور اعلام شده بودند، یادآور شد: ۱۳۰ نامزد برای دستیابی به ۶۵ کرسی باقیمانده مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند که ۲۵ کرسی از آن نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: تمام بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب اندیشیده شده است و امیدواریم انتخابات همچون مرحله اول با شکوه و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

مرتضوی با بیان اینکه تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها گزارش نشده است، بیان داشت: تخلفات جزیی از سوی برخی از کاندیداها گزارش شده بود که با تذکر رفع شد اما تخلف قابل توجه و تاثیرگذاری صورت نگرفته است

 

گردآوری: گروه خبر گــهــر

منبع: مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي