تبلت ارزان قیمت سامسونگ با مشخصاتی باورنکردنی، معرفی شد!

یکی از بهترین شایعه‌هایی که تابه‌حال منتشر شده است، خبر عرضه نسخه‌‌ای ارزان قیمت از تبلت گلکسی تب ۳ می‌باشد. این محصول، با نام گلکسی تب ۳ لایت به‌تازگی معرفی شده است و قصد دارد در قیمتی ارزان، مشخصات سخت افزاری نسبتا متوسطی را عرضه نماید.

تبلت ارزان قیمت سامسونگ با مشخصاتی باورنکردنی، معرفی شد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

در واقع، تبلت گلکسی تب ۳ لایت یک صفحه نمایش ۷ اینچی WSVGA ( با تراکم  ۶۰۰*۱۰۲۰ پیکسلی)، پردازنده دو هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است. کمپانی سامسونگ برروی این تبلت ارزان قیمت، یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری را قرار داده که به‌نظر نمی‌رسد برای گلکسی تب ۳ لایت ناکافی باشد.

همچنین در این تبلت، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس برداری و یک دوربین نامشخص برای مکالمه تصویری گنجانده شده است. گلکسی تب ۳ لایت از امکانات ارتباطی نظیر بلوتوث نسخه ۴، جی‎پی‌اس، USB نسخه ۲.۰ و وای‌-فای بهره می‌برد. نسخه‌ای دیگر از این تبلت ارزان قیمت با پشتیبانی از نسل سوم برای خریداران، به‌زودی ارائه خواهد شد.

گلکسی تب ۳ لایت، به اندروید نسخه ۴.۲ مجهز شده است و کمپانی سامسونگ اعلام کرده که نسخه وای-‌فای این تبلت، ۹.۷ میلی‌متر ضخامت دارد. هنوز قیمت تبلت گلکسی تب ۳ لایت، مشخص نشده است اما برخی معتقدند که سامسونگ در نظر دارد تا تبلت ارزان قیمت خود را با قیمت ۱۳۰ دلار، به بازار عرضه نماید.

 

 منبع: ای تی رسان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي