تاخیر در عرضه عمومی گوگل گلس

تاريخ : 4 شهریور

ایرانیان خارج نشین و خارجی هایی که منتظر بودند با ارائه گوگل گلس تعطیلات کریسمس امسال را با تجربه ای متفاوت بگذرانند، به نظر می رسد ناامید شوند. چرا که منابع آگاه در گوگل گفته اند عرضه عمومی گوگل گلس به تاخیر افتاده است.

تاخیر در عرضه عمومی گوگل گلس, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ قبلا در اخبار آمده بود که گوگل گلس در پایان سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه خواهد شد اما اکنون منابعی در گوگل از احتمال تاخیر عرضه گوگل گلس و عرضه آن در سال ۲۰۱۴ خبر می دهند.

یک منبع آگاه در گوگل به سایت ComputerWorld گفته است که محموله های Google Glass تا سال ۲۰۱۴ وارد بازارها نخواهد شد. یک سخنگوی گوگل گفته است که “ما همواره در حال برنامه ریزی و بازنگری برنامه هایمان هستیم. مهمترین کاری که ما انجام می دهیم تمرکز بر تولید محصولات خوب برای کاربران است و زمان انتشار آن مهم نیست”.

این تاخیر در راستای اظهارنظر اریک اشمیت در ابتدای امسال است. در آوریل مدیر اجرایی گوگل در مصاحبه با بی بی سی گفت تا زمان عرضه عمومی گوگل گلس یک سال زمان باقی مانده است.

شرکت گوگل در ماه های اخیر در بازار نمایشگرهای پوشیدنی، رقبایی مانند Vuzix M100 و Oculon Smart Glasses را در مقابل خود می بیند. البته این محصولات به اندازه گوگل گلس پیشرفته و دارای امکانات نیستند.

اگرچه گوگل گلس احتمالا تا نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه نشود، اما بحث ها در مورد امکان نقض حریم خصوصی توسط اینگونه ابزارها همچنان داغ است. برخی از شرکت ها از همین حالا استفاده از اینگونه وسایل در محدوده خود را ممنوع اعلام کرده اند.

 منبع: worldit.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي