بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس

تاريخ : 21 بهمن
“لورنزو برناردی” همان مربی است که مسئولان فدراسیون وی را به عنوان جانشین ولاسکو معرفی کرده‌اند. توافقات نهایی با این مربی انجام شده است و مسئولان منتظر امضای قرارداد توسط وی هستند.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
 
“لورنزو برناردی” به همراه کارچ کرای عنوان بهترین بازیکنان قرن را به خود اختصاص دادند. وی در سال ۱۹۶۸ در ترنتو ایتالیا به دنیال آمد و والیبال را از سال ۱۹۸۰ و با پست پاسور شروع کرد، اما بعدها تغییر پست داد و به دریافت‌کننده قدرتی تبدیل شد.
این بازیکن ۳۰۶ بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده که اولین بازی ملی‌اش را در سال ۱۹۸۷ یعنی زمانی که فقط ۱۹ سالش بود انجام داد.
یک مدال نقره در بازی‌های المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ سه مدال طلای لیگ جهانی و یک مدال طلای جام جهانی در سال ۱۹۹۵ حاصل حضور درخشان از مدت زمان حضورش در تیم ملی ایتالیا است.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
همچنین برناردو توانسته با تیم‌های باشگاهی خودش ۹ بار قهرمان لیگ ایتالیا شود.
از افتخارات دیگر وی این است که در سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۶ در لیگ جهانی و در سال ۱۹۹۴ در قهرمانی جهان به عنوان بهترین بازیکنان مسابقات انتخاب شده است.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
لورنزو برناردی با این همه افتخارات به یکی از اسطوره‌های والیبال جهان لقب گرفته و از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بازیکن قرن انتخاب شده است.
منبع:فارس
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي