بیرون انداختن بانوی اول فرانسه از کاخ الیزه!

تاريخ : 23 دی
رابطه آقای اولاند با جولی گایه، بازیگر ۴۱ ساله، با پخش شدن یک سری تصاویر از این دو در مجله فرنچ کلوزر فاش شد.
معترضین ادعا می کنند که این رسوایی با ناراحتی عموم مردم و هزینه عظیمی برای بانوی اولی همراه است که دیگر هیچ مشروعیتی ندارد. از آقای اولاند که امسال ۶۰ ساله می شود خواسته شده تا بیانیه ای برای روشن کردن موضع خانم تریرویلر ۴۸ ساله صادر کند. زیرا این خانم در حال حاضر ۵ کارمند دارد که برای او کار می کنند و از مزایای بدون مالیات از جمله منزل هایی در فرانسه، جت های اختصاصی و لیموزین بهره مند است.
با افزایش عصبانیت و ناراحتی مردم در مورد این رسوایی، سیاستمداران می گویند که موقعیت خانم تریرویلر توجیه ناپذیر است. دنیل فاسکل، یکی از اعضای پارلمان می گوید: «آیا این طبیعی است که این خانم با پول مالیات پردازان در الیزه بماند در حالیکه آقای رئیس جمهور روابط دیگری دارد؟ پس حالا بانوی اول فرانسه کیست؟»

بیرون انداختن بانوی اول فرانسه از کاخ الیزه!, پورتال خبری فرهنگی گهر

ژرژ فنک از UMP اپوزیسیون حتی پیشنهاد می کند که آقای اولاند و خانم تریرویلر هر دو باید الیزه را ترک کنند. او می گوید: «مسئله استعفای فرانسوا اولاند باید مورد رسیدگی قرار بگیرد قبل از آنکه ارزش هایی که این کشور بر آنها بنا شده است، کاملاً از بین بروند. چطور می توانیم برای این حمله به وجهه فرانسه متأسف نباشیم؟»

او همچنین می گوید اینکه آقای اولاند از بادی گاردهای دولت با هزینه مردم برای رفتن سر قرارهای پنهانی با خانم گایه استفاده می کند وقیحانه است. این خانم از همسر ۵۱ ساله آرژانتینی خود که کارگردان است دو فرزند دارد.

خانم تریرویلر هنوز هیچ نظر رسمی ای نداده است، ولی دوستانش تأیید کرده اند که او عصبانی است و احساس حقارت می کند. حتی ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه او و اولاند ماه ها است که از هم جدا زندگی می کنند و آقای رئیس جمهور قصد داشته که رابطه اش با خانم گایه را رسمی کند.

عکاسان مجله فرنچ کلوزر که چند روز بود آپارتمانی در نزدیکی الیزه را زیر نظر داشتند، می گویند آقای اولاند بطور منظم نزد این خانم می رفت و هنگام ورود و خروج از ساختمان کلاه ایمنی موتور سرش می گذاشت تا شناخته نشود. اولاند و گایه هر دو بخاطر نقض حریم شخصی شکایت کرده اند، ولی هیچ کدام این موضوع را انکار نکرده اند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي