بچه دار شدن بازیگر مشهور آمریکایی که مجرد است!

بازیگر مشهور آمریکایی ؛لوسی لیو؛ در حالی که هنور مجرد است صاحب فرزند پسری شده است. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

بچه دار شدن بازیگر مشهور آمریکایی که مجرد است!

لوسی لیو  Lucy Liu متولد 1968 می باشد و 46 سال سن دارد و یک بازیگر آمریکایی تایوانی تبار است.

لوسی از مهاجران چینی, زاده نیویورک است. لوسی همیشه سعی می‌کرد که بین علاقه به میراث فرهنگی اش و میل به فرارفتن از تجربیات آسیایی –آمریکایی تعادل برقرار کند. یک بار به مناطق بومی تبعید شد و سرانجام این هنرپیشه پر انرژی مرتبه‌اش را به عنوان یک هنرپیشهٔ نقش اول همگانی به دست آورد.

لوسی از دبیرستان Stuy vesant در سال ۱۹۸۶ فارغ‌التحصیل شد و در دانشگاه نیویورک ثبت نام کرد. اگر چه او از فضای تیره و طعنه آمیز دانشگاه ناامید شد، پس از سال اول به دانشگاه میشیگان منتقل شد. از دانشگاه میشیگان با مدرکی در فرهنگ و زبان چینی فارغ‌التحصیل شد و او آموزش‌های اضافی در رقص، صدا، هنرهای زیبا و بازیگری نائل شد.

برنامه پرتکاپویش در زندگی فرصت زیادی برای رابطه عشقی نگذاشت اما لوسی می‌گوید که ترجیح می‌دهد که این قسمت زندگی اش خلاف فرهنگ باشد.

لوسی آنقدر گرفتار بود که وقتی برای کسب کردن روابط شخصی نداشت چه برسد به پیدا کردن شریک زندگی و وقتی از او سوال می‌شد او در جواب می‌گفت علاقه‌ای به این کار ندارد.

لوسی می‌گفت که او نمی‌تواند با کسی زندگی کند چه برسد با اینکه با کسی ازدواج کند. او نمی‌توانست کنترل زندگی اش را به فرد دیگری بسپارد. لوسی  به بهترین نحو زندگی می‌کرد و می‌گفت که هیچ نیتی حتی برای اینکه اجازه دهد یک روزش بدون لذت سپری شود ندارد.

حالا این بازیگر 46 ساله بدون اینکه ازدواج کند و بدون داشتن شریک زندگی, مادر شده است. درواقع لوسی به کمک رحم جایگزین صاحب یک پسر شده است.

لوسی لیو با انتشار عکسی از خودش و پسرش نوشت :

مرد کوچک زندگی من, پسرم راکول لوید لیو Rockwell Lloyd Liu!

بچه دار شدن بازیگر مشهور آمریکایی که مجرد است!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه