بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳

تاريخ : 15 اردیبهشت

اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و بدنبال گوشی مبتنی بر آندروید هستید؛ توجه شما را به بهترینهای بازار در ماه می ۲۰۱۳ جلب می کنیم که در دستان سازندگانی چون اچ تی سی ،گوگل، موتورولا و سامسونگ است:

 

HTC One
بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

گوشی هوشمند قدرتمند که با گلکسی اس ۴ سامسونگ، رقابت تنگاتنگی دارد. سی پس یوی آن مانند گلکسی اس ۴ ، کوآلکوم اسنپدراگون ۶۰۰ است که دو گیگ رم داشته و نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسل در خود جای داده است.

بدنه آلومینیوم اچ تی سی وان، این گوشی را بسیار شیک نشان می دهد.(بر عکس گلکسی اس ۴ که از پلاستیک ساخته شده است)

سیستم عامل آندروید ۴.۲ یا همان جلی بین روی آن نصب شده که با اینترفیس اچ تی سی سازگار داده شده است.پردازنده آن کوآلکوم ۱.۷ گیگاهرتزی است و نمایشگر ۴.۷ اینچی سوپر ال ای دی داشته و ۴۶۸ppi است که شارپ بودن تصویر و با کیفیت تر شدن نمایشگر را در بر گرفته است. دو دوربینه بوده و یکی ۴ مگاپیکسل و دیگری ۲.۱ مگاپیکسل تعبیه شده است. حافظه داخلی نیز ۳۲/۶۴ گیگ است.

Samsung Galaxy S4
بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

دومین فرزند از سری گلکسی اس ها است که در قاب پلاستیکی راهی بازار شده است.

کاربران بسیاری با دیده حقارت به این گوشی نگاه می کنند، چرا که انتظارات کاربران را براورده نکرده و گفته شده در قد و قواره تبلیغات سامسونگ برای این گوشی نبوده است. جلی بین ۴.۲ آندروید دارد. کوآلکوم ۱.۹ گیگاهرتزی داشته (در برخی بازارها ۱.۶ گیگاهرتز اوکتاکور عرضه شده است).

نمایشگر ۵ اینچی AMOLED با ۴۴۱pi دارد و دو دوربینه ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی ساخته شده است. در حجم ۱۶/۳۲/۶۴ گیگ با میکرو اس دی ساخته شده است.

Google Nexus 4
بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

نکسوس ۴ گوشی هوشمندی است که گوگل فکر می کند آندروید باید روی آن سوار باشد. یک نکته اینکه LTE روی آن وجود ندارد، هر چند مودم مخصوصی را در خود جای داده است. ال جی سازنده این گوشی برای گوگل است و روی آن جلی بین ۴.۲ سوار شده است.(منوهای مخصوص برای آن توسط گوگل برای جلب مشتری طراحی شده است)

پردازنده موسوم به ۴ هسته ای Krait با سرعت ۱و۵ گیگاهرتز دارد. نمایشگر ۴.۷ اینچی WXGA IPS دارد. دو دوربینه بوده که یکی ۸ مگاپیکسل و دیگری ۱.۳ مگاپیکسل است. حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگی دارد.

Motorola Razr i

بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

گوشی هوشمند موتورولا بنام ریزر آی است که گوشی محکم و استواری در بازار محسوب می شود. دو فناوریDuPont Kevler fibre و گوریلا گلس شیشه ای برای اسکرین، این گوشی را قابل قبول کرده است.نکته مهم دارا بودن اس دی کارت برای اضافه کردن حافظه است که نکسوس فاقد آن است. آندروید آیس کرم ساندویچ نسخه ۴.۰ دارد. پردازنده اینتل اتم دو گیگاهرتز از نوع z2460 دارد. نمایشگر ۴.۳ اینچی Super AMOLED دارد. ۸ مگاپیکسل دوربین اصلی و دوربین جلوی ضعیف VGA دارد. حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است.

Samsung Galaxy Note II
بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای کاربرانی که دست بزرگ دارند، ساخته شده است که داخل جیب بزرگشان هم جا شود!

با قلم S عرضه شده تا مپی متون و کراپ کردن عکس و … به راحتی انجام شود. جلی بین ۴.۱ داشته و با پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی چهار هسته ای عرضه شده است. صفحه ۵.۵ اینچی از نوع اچ دی AMOLED دارد. دو دوربینه بوده که یکی ۸ و دیگری ۱.۹ مگاپیکسل است. حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ تعریف شده و اسلات میکرو اس دی نیز به آن می خورد.

Motorola Droid Razr Maxx HD

بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از بهترین های بازار در ماه می است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در تاپ است.مهمترین ویژگی آن باطری پر قدرت ۳۳۰۰mAh است که ۳۲ ساعت جواب می دهد و در کنار نمایشگر ۴.۷ اینچی قدرت زیادی به کاربر هنگام کار می دهد.

دو فناوری DuPont و گوریلا گلس در آن بکار رفته که ضمن سخت کردن بدنه مقاوم آن، زیبایی نظامی مانندی نیز به آن می دهد. ضد آب بوده و در برابر فشار آب مقاوم است.آندروید آیس کرم ساندویچ یا همان ۴.۰ روی آن نصب است. پردازنده دستگاه دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز است و نمایشگر ۴.۷ اینچی ۷۲۰ پیکسلی دارد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو نیز ۱.۳ مگاپیکسل است. ویدئوی آن ۱۰۸۰ ضبط می کند و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد.همچنین اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

Samsung Galaxy S3

بهترین گوشی های آندرویدی/ ادیشن ماه می ۲۰۱۳, پورتال خبری فرهنگی گهر

گلکسی اس ۳ سامسونگ یکی از بهترین های بازار آندرویدی است که علی رغم ورود اس ۴، همچنان طرفدار دارد. آندروید آیس کرم ساندویچ ۴.۰ داشته و نمایشگر آن ۴.۸ اینچی است. پردازنده کرایت دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی داشته و دو دوربین ۸ و ۱.۹ مگاپیکسلی دارد.حافظه ۱۶/۳۲ گیگی داشته و اسلات برای اضافه کردن حافظه دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي