بهترین زمان برای خرید در قشم

بهترین زمان برای خرید در قشم

قشم،یکی از جزایر زیبای جنوب ایران است که میشه با سفر به آنجا هم برای خرید و هم تفریح بهترین خاطره رو ساخت.

بازارها و مراکز قشم برای خرید

مسلماً جزیره قشم پیش از اینکه با طبیعتش به شهرت برسد، با مراکز خرید ویژه‌اش به شهرت رسیده بود و سالیان متمادی، گردشگران و خانواده‌های زیادی به بازارهای قشم سر می‌زدند. از حق نگذریم که طبیعت قشم هم در چند سال اخیر لااقل به ایرانیان شناسانده شد و خرید از قشم پس از مدت‌ها، کمی راه را برای شکوفایی دیگر جاذبه‌های قشم باز کرد!! این در حالی‌ست که طبیعت قشم از سال‌ها قبل شکوفا بوده اما کمتر به آن توجه شده است!

فصل تابستان بهترین فصل برای خرید از قشم است؛ می‌توان بدون هیچ بحثی این نکته را پذیرفت، که در تابستان به علت گرمای هوای مناطق جنوبی ایران، گردشگران کمتری به این نواحی سفرمی‌کنند و همین موضوع زمینه‌ساز افت قیمت‌ها می‌شود.

بهترین زمان سفر به قشم، یکی از برترین مقاصد گردشگری استان هرمزگان و جنوب ایران، بسته به برنامه و هدف شما از سفر به آن می‌تواند متفاوت باشد؛ اما معمولا زمستان فصل خوبی برای سفر به این جزیره است؛ البته این موضوع را در ادامه از جوانب مختلف بررسی می‌کنیم. در صورتی که قصد داریم با تور به این جزیره سفر کنید.

بهترین زمان سفر به قشم که به حق می‌توان آن را برترین مقصد گردشگری استان هرمزگان نامید، جزیره شگفتی‌ها و عجایب طبیعی است و در چند نقطه از آن شاهد پدیده‌های هستیم که طبیعت با قدرت فرسایشی خود خالق آن‌ها بوده است  جذابیت‌های قشم تنها به جاذبه‌های طبیعی منحصر‌به‌فرد آن مثل تنگه چاه‌کوه، غار خربس، دره ستارگان، جزایر ناز و جنگل حرا ختم نمی‌شود، بلکه جاذبه‌های فرهنگی آن همچون لباس‌های محلی و صنایع‌دستی این جزیره نیز باعث جذب گردشگران زیادی به می‌شود.

جزیره قشم جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی هم دارد که می‌توانند سفر به این جزیره را برای گردشگران بسیار جذاب کند. به این فکر نکنید که در تابستان بازدید از جاذبه‌های قشم دشوار خواهد بود؛ چرا که اکثر این جاذبه‌ها ساحلی‌اند و شما می‌توانید به آب‌تنی در خلیج فارس و بادهای خنک ساحلی امیدوار باشید!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه