بزرگ ترین سالن کنسرت ایران چگونه ساخته می شود؟

میثم دهقان با اعلام این موضوع به خبرنگار بخش موسیقی ایسنا توضیح داد: هم اکنون قصد احداث بزرگترین سالن کنسرت ایران را با گنجایش ۵ هزار نفر داریم که بتوان از آن به عنوان یک سالن کنسرت فاخر یاد کرد و از نظر تجهیزات نیز در سطح حرفه‌ای قرار داشته باشد.

بزرگ ترین سالن کنسرت ایران چگونه ساخته می شود؟

او درباره تجهیزات در نظر گرفته شده در طرح برای این سالن توضیح داد: این سالن دارای استیج متحرک خواهد بود و تجهیزات نور، صدا و تصویر مطابق با تکنولوژی روز دنیا وارد کشور خواهد شد.

دهقان متغیر بودن گنجایش سالن را از دیگر ویژگی‌های آن برشمرد و افزود: طراحی سالن به گونه‌ای خواهد بود که در صورت استقبال نشدن از یک کنسرت، ظرفیت آن به دو هزار نفر تغییر پیدا خواهد کرد.

 

او همچنین اظهار کرد: پلان سالن توسط یک گروه طراح از کشور کانادا کشیده شده استو نقشه‌های سالن به طور کامل برای ما ارسال شده‌اند، البته باید این نکته را هم در نظر داشت که این پروژه بسیار هزینه‌بر خواهد بود و باید از نظر حمایت سرمایه‌گذاران نیز اطمینان کامل حاصل کنیم.

 

دهقان موقعیت جغرافیایی در نظر گرفته شده برای این سالن کنسرت را غرب تهران دانست و افزود: در صورت اخذ مجوزهای لازم این سالن را در انتهای اتوبان همت احداث خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، سالن همایش‌های برج میلاد تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در حالی به عنوان بزرگ‌ترین سالن کنسرت‌های ایران شناخته می‌شوند که ظرفیت آن‌ها از دو هزار نفر تجاوز نمی‌کند

 

گردآوری:  فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه