برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید)

تاريخ : 21 اسفند

زمان خریدهای شب عید رسیده است و خیلی ها علاقمند هستند کمی هم خرج تیپ شان کنند. آشنایی با برندهای معروف عینک به شما کمک می کنند تا بدانید تخصص هر برند در چه نوع عینکی است و اساسا شما باید برای خرید مدل عینک مورد علاقتان دست روی کدام برند بگذارید. البته باید بدانید، که این وسیله برای محافظت از چشم هایتان در برابر اشعه های مضر خورشید نیز ساخته شده است و نه تنها در تابستان بلکه در زمستان مخصوصا روزهای برفی باید مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا اشعه هایی که از برف منعکس می شوند همانند نور خورشید برای چشم مضر هستند. پس باید به کیفیت عینک هایی که استفاده می کنیم توجه داشته باشیم.

برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید), پورتال خبری فرهنگی گهر

۱-D&G یکی از محبوبترین و مشهورترین برندها برای هنرمندان و هنر پیشگان است. سبک D&G ساده و کلاسیک و در عین حال بسیار شیک و جذاب است. این برند نام خود را بروی ۲ دسته عینک های خود هک می کند. پس در هنگام خرید به این امر توجه داشته باشید.

برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید), پورتال خبری فرهنگی گهر

نام تجاری بعدی فریبنده بازار Channel است. که این نام در بازار مد محبوبیت بسیار خاصی دارد و هم چنین فعالیت های چشمگیری در زمینه های : کیف، کفش و لباس و … دارد. استایل Channel بدون عینک آفتابی آن ناقص است. این برند بیشترین تنوع رنگی و مدلی را نیز شامل می شود و بیشتر مردم جذب همین رنگ ها و مدل های متفاوت Channel می شوند.

برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید), پورتال خبری فرهنگی گهر

نام تجاری Burberry هم که معمولا برای افراد و اشخاص خاصی کار می کند. برخی از مردم ترجیح می دهند که به جای خرید از D&G از Burberry خرید کنند و علت آن رنگ ها و مدل های خاص و چشمگیر آن است .البته براحتی نمی توان از کنار کیفیت D&G نیز گذشت. پس اگر بدنبال کیفیت هستید D&G انتخاب اول شماست و پس از آن می توانید برای خاص بودن سراغ Channel و Burberry بروید.

برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید), پورتال خبری فرهنگی گهر

اکثر هنر پیشه ها و شخصیت های معروف هنری از عینک های آفتابی Gucci استفاده می کنند. عینک های آفتابی این برند ظرافت و جذابیت منحصر به فردی دارند، به طوری که در نگاه اول هر بیننده را مجذوب خود می کنند. این نام تجاری در صنعت مد بسیار مشهور و معروف است و هم چنین دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی می باشد. پس اگر فکر می کنید تیپ تان شبیه این هنرپیشه ها و شخصیت هاست، حتما سراغ این برند بروید.

برندهای معروف عینک (ویژه خرید شب عید), پورتال خبری فرهنگی گهر

Prada جزء مجموعه های منحصر به فرد لوازم جانبی و طرح های مد روز عینک می باشد و یکی از اولین انتخاب ها برای خرید بسیاری از زنان و مردان می باشد. اگر در مورد مدل های گذشته به تصمیمی نرسید، قطعا Prada  را انتخاب کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي