برزيل با برد قاطعانه برابر اسپانيا قهرمان شد

تاريخ : 10 تیر

برزيل و ايتاليا فينال جام کنفدراسيون‌ها را ساعت ۲:۳۰ بامداد دوشنبه به وقت ايران در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو آغاز کردند که اين ديدار با برتري سه بر صفر شاگردان اسکولاري به پايان رسيد.

فرد در دقيقه ۲ با تيزهوشي دروازه ايکر کاسياس را گشود و نيمار هم در دقيقه ۴۴ گلزني کرد تا هر دو بازيکن چهارمين گل خود را در اين مسابقات به ثمر برسانند و نيمه‌اول با برتري سلسائو به پايان برسد.

در يکي از صحنه‌هاي جالب نيمه اول در شرايطي که ضربه تياگو در آستانه ورود به دروازه برزيل بود داويد لوئيس با تکلي ديدني و فوق العاده توپ را از روي خط دروازه به کرنر فرستاد تا يک گل را براي تيمش بخرد.

برزيل با برد قاطعانه برابر اسپانيا قهرمان شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

در نيمه دوم بازهم برزيل بازي را بهتر آغاز کرد و اين فرد بود که روي حرکت بدون توپ نيمار در دقيقه ۴۷ براي بار سوم دروازه اسپانيا را گشود.

پس از اين گل ماتادورها بر روي دروازه برزيل فشار وارد کردند تا توانستند يک ضربه پنالتي بدست آورند که سرخيو راموس اين موقعيت را هدر داد و توپ را به بيرون زد.

شاگردان دل بوسکه به تلاش خود براي بازکردن دروازه برزيل بازهم ادامه دادند، اما موفق به گلزني نشدند.

در يکي از موقعيت‌هاي بازي و در يک ضد حمله تند و تيز نيمار قبل از ورود به محوطه جريمه اسپانيا توسط پيکه سرنگون شد که خطاي مدافع اسپانيا با کارت قرمز داور هلندي همراه شد و اسپانيا از دقيقه ۶۸ بازي را ۱۰ نفره ادامه داد.

در ادامه دو تيم موقعيت‌هايي را بر روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که ثمري نداشت و بازيکنان برزيل با نتيجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذيري آن‌ها در فوتبال جهان پايان دادند.

 

منبع: خبر گزاری فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي