برتري ستارگان ميلان مقابل پرسپوليس

ديدار دوستانه ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس از ساعت 15 و 10 دقيقه( با 10 دقيقه تاخير) در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر برگزار شد که بازي با نتيجه سه بر يک به سود ميلان به پايان رسيد.
برتري ستارگان ميلان مقابل پرسپوليس

به گزارش فارس،دانيل ماسارو در ثانيه 48 در موقعيت تک به تک با بهروز سلطاني قرار گرفت و با يک ضربه فني گل اول ميلان را به ثمر رساند.

در دقيقه50 کريستين لانتيونيتي روي يک ضربه کرنر ارسالي با يک ضربه سر گل دوم ميلان را زد.

در دقيقه 66 استفانو ارانيو با يک ضربه چيپ از داخل محوطه جريمه گل سوم ميلان را زد.

در دقيقه 26 ناصر محمد خاني با يک پاس به عقب خوب توپ را به عليرضا امامي‌فر رساند و اين بازيکن با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

رضا شاهرودي در دقيقه 2 مسابقه به دليل کشيدگي عضله پشت پا مصدوم و تعويض شد و به جاي او عليرضا امامي‌فر به ميدان آمد.

بعد از گل ميلان بازيکنان پرسپوليس تلاش کردند خود را به دروازه‌ ميلان نزديک کنند.

در دقيقه 15 مسابقه برخورد شديد کريم باقري و گتوزو پشت محوطه جريمه پرسپوليس باعث مصدوميت جزيي بازيکن ميلان شد.

در دقيقه 24 حميد استيلي تکل خشني روي پاي کاربونه زد که باعث مصدوميت اين بازيکن شد و او از ميدان خارج شد و دنيتنوتي به جاي او در ترکيب ميلان قرار گرفت.

ديدار دو تيم بسيار جدي بود و بازيکنان با تمام وجود بازي کردند و گاهي‌ اوقات نيز برخوردهايي نه چندان دوستانه بين بازيکنان دو تيم ايجاد مي‌شد.

در دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا به جاي فرشاد پيوس به ميدان آمد و پيراهن شماره 17 را دوباره از پيوس گرفت.

محمد پنجعلي هم در حرکتي نمادين بازوبند کاپيتاني را به بازوي مهدوي‌کيا بست.

بازيکنان پرسپوليس به ويژه آنهايي که قديمي‌تر بودند مثل فرشاد پيوس و پنجعلي بدن‌هايشان روي فرم نبود ولي بازيکنان ميلان بدن‌هاي آماده‌اي داشتند.

در نيمه دوم که ترکيب پرسپوليس تغييرات زيادي داشت و بازيکنان جوانتر به ميدان آمده بودند، پرسپوليس تهاجمي بازي را آغاز کرد.

علي انصاريان و رافت دو موقعيت خوب گلزني را از دست دادند.

مسعود مرادي داور مسابقه به پنجعلي از پرسپوليس و کريستين لانيتونيتي از ميلان کارت زرد نشان داد. مرادي هم يک داور پيشکسوت است که در سال 2003 عنوان برترين داور آسيا را هم ازآن خود کرد.

اين شکست پرسپوليس شايد شيرين‌ترين و تاريخي‌ترين باخت براي هواداران پرسپوليس باشد. آنها در اين بازي ستارگان محبوب خود در دهه‌هاي قبل در پرسپوليس و ميلان را تماشا کردند. اين بازي نوستالژيک به بهانه خداحافظي مهدوي‌کيا برگزار شد. مسابقه‌اي خاطره‌انگيز و لذت بخش.

ترکيب پرسپوليس در نيمه اول:

بهروز سلطاني، پژمان جمشيدي، محمد پنجعلي، کريم باقري، حميد درخشان، رضا شاهرودي( از دقيقه 2 عليرضا امامي‌فر)، مرتضي فنوني‌زاده، فرشاد پيوس( از دقيقه 32 مهدي مهدوي‌کيا)، محسن عاشوري، حميد استيلي و ناصر محمدخاني( از دقيقه 30 مرتضي کرماني مقدم)

سرمربي: علي پروين

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم:

وحيد قليچ( از دقيقه 59 نيما نکيسا)، محمد پنجعلي( از دقيقه 58 يونس باهنر)، علي انصاريان، عليرضا امامي‌فر( از دقيقه 69 رحيم يوسفي)، پژمان جمشيدي( از دقيقه 58 مهرداد ميناوند)، رضا جباري( از دقيقه 65 پايان رافت)، مهدي مهدوي‌کيا، بهنام ابوالقاسم‌پور، مرتضي کرماني مقدم( از دقيقه 63 ادموند بزيک)، حسن شيرمحمدي( از دقيقه 75 مجتبي محرمي)، مهدي تارتار ‌

ترکيب ستارگان آث ميلان:

سباستين روسي( از دقيقه 46 سيمونه براگيلو)، فرانکو باره‌سي، بوبان( از دقيقه 52 ابراهيم‌با)، کاربونه( از دقيقه 24 کريستين لانتيونيتي) استفانو اودو، آلبرگيو اماني، گتوزو، مالديني، ماسيمو، ماسارو، دانيل سيميچ( از دقيقه 56 پانکارو)

سرمربي: فرانکو باره‌سي

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه