برای هر کاری چه رنگ لباسی بپوشید؟

برای یک قرار کاری مهم باید چه رنگ لباسی بپوشید؟ برای اولین قرار با نامزدتان باید لباستان چه رنگی باشد؟ اگر احساس افسردگی دارید چه رنگ لباسی را نپوشید ؟

برای هر کاری چه رنگ لباسی بپوشید؟

پاسخ همه ی این سوالات را  ببینید :

قرمز : در قرارهای ملاقات عاشقانه قرمز رنگ مناسبی می باشد که توجه ها را به سوی شما جلب خواهد کرد ، همچنین این رنگ ارتباط قوی ای با احساسات و شور و شوق فرد دارد و اگر کم اشتها هستید از این رنگ استفاده کنید زیرا باعث تحریک اشتها می شود.

نارنجی : نارنجی هم مثل قرمز توجه را جلب و انرژی را جذب می کند  ولی برخلاف قرمز تند و پر شور این رنگ آرامش بیشتری به فرد می دهد ، اگر به دنبال داشتن روحیه ای مثبت و پر انرژی هستید نارنجی بپوشید.

سیاه : اگر برای ارتقای کارتان یا یک مصاحبه ی کاری قرار ملاقات دارید مشکی بپوشید ، این رنگ نیرو ، قدرت ، جدیت و مسئولیت پذیری را در شما ظاهر می کند.

زردسایه های خورشیدی این رنگ بهترین گزینه برای تسکین دادن حال شما در یک روز بد است ، این رنگ روحیه ی ضعیف شده را تقویت می کند و احساس ناتوانی و ضعف را از بین می برد ، این رنگ می تواند در روز امتحان جواب های زیادی را به ذهنتان بیاورد.

سبز : تاثیر این رنگ برای آرامش و خونسردی شما است زیرا این رنگ همواره یاد آور طبیعت و آرامش جاری در آن خواهد بود ، اگر در مشکلات کاری و یا امتحان های آخر ترم خود غرق شده اید و اضطراب دارید اضافه کردن این رنگ به لباس هایتان می تواند شما را آرام تر نگه دارد.

بنفش : این رنگ خیلی پیچیده است و به عنوان رنگ خلاقیت و تجملی شناخته می شود، اگر سر دو راهی قرار گرفته اید و نمی توانید تصمیم قطعی بگیرید از این رنگ استفاده کنید وببینید چه اتفاقی می افتد.

سفید : در یک روز سرد زمستانی دلتان برای تابستان تنگ می شود ، درآن لحظه سفید بپوشید ، این رنگ با صلح و آرامش وسادگی و تمیزی ارتباط وسیعی دارد، این رنگ شما را به آرامش درونی می رساند.

صورتی : همه این رنگ را رنگ مورد علاقه ی دختران میشناسند ولی این رنگ ارتباط زیادی با احساسات رمانتیک و شادی هم دارد ، اگر به شدت به دنبال ترقی و پیشرفت در کاری هستید این رنگ می تواند کمکتان کند.

آبی :  آبی رنگ آرامش و صلح است ، در عین حال رنگ سردی و خنکی ، اگر اضطراب آزارتان می دهد ، رنگ آبی به شما کمک می کند اما اگر ناراحت و غمگین هستید از این رنگ دوری کنید.

منبع: آرایشیک

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه