برای لاغر شدن سریع روزانه یک عدد سیب بخورید

دسته بندي : 💊 سلامت,تغذیه
تاريخ : 28 آبان

لاغر شدن سریع,اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که می خواهید به سرعت لاغر شوید باید بدانید اگر روزانه یک عدد سیب بخورید می توانید لاغر شدن سریع را تجربه کنید.

برای لاغر شدن سریع روزانه یک عدد سیب بخورید, پورتال خبری فرهنگی گهر

مصرف منظم اسیداورسولیک باعث کاهش چربی های سفید و بالارفتن میزان چربی های قهوه ای یا چربی های خوب در بدن می شود. در واقع این اسید خوراکی باعث تقویت میزان چربی های قهوه ای در بدن و پیشگیری از بروز دیابت و چاقی در ناحیه شکمی می شود. بالا بودن میزان چربی های سفید در بدن، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، فشارخون بالا، افزایش تری گلیسرید خون و بیماری کبد چرب را افزایش می دهد.

 

اثر اسید اورسولیک بر کنترل چربی خون

اسید اورسولیک علاوه بر کاهش میزان چربی های سفید یا بد در بدن، توانایی کم کردن فشارخون و همچنین پایین آوردن تری گلیسرید خون را نیز دارد. به علاوه این که می تواند در پیشگیری از کبد چرب  موثر باشد.
با این منافعی که این اسید خوراکی بر بدن دارد، امروزه صنعت داروسازی اقدام به تهیه قرص های حاوی اسید اورسولیک برای درمان بیماری کبد چرب و مکملی برای رفع چاقی نموده است.

 

منبع غذایی غنی از اسید اورسولیک

سوال اینجاست که آیا این اسید را می توان از راه خوردن مواد غذایی نیز به بدن رساند؟
پاسخ به این سوال مثبت است. اسید اورسولیک در بسیاری از انواع میوه ها به میزان های مختلف وجود دارد، اما حقیقت امر آن است که متخصصان صنایع غذایی معتقدند که سیب بالاترین میزان اسید اورسولیک را دارا می باشد.
پس به منظور بهره گیری از منافع مثبت اسید خوراکی اورسولیک برای لاغری می توان روزانه یک عدد سیب میل کرد و مطمئن بود که  بدن از منافع این اسید برای لاغری سود برده است.
شاید این عقیده قدیمی که خوردن یک عدد سیب در روز می تواند با پیشگیری از بروز چاقی های شکمی باعث تداوم سلامت قلب و عروق و کاهش بروز بیماری کبد چرب در بدن شود، به دلیل وجود مقادیر قابل توجهی از اسیداورسولیک در این میوه باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي