برای از بین بردن چربی شکم تان این مطلب را حتما بخوانید

تاريخ : 30 دی

اگر از چربی های دور شکمتان ناراحت هستید، برای از بین بردن چربی شکم تان این مطلب را حتما بخوانید. با ما همراه شوید

برای از بین بردن چربی شکم تان این مطلب را حتما بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

چربی شکمی برای کسانی که وزنشان طبیعی است هم می تواند مشکل ساز باشد؟ تحقیقات جدید می گوید بله، چربی اضافه اطراف میان تنه می تواند خطر بیماری های مرگبار را حتی در افرادی که وزنی طبیعی دارند نیز بالا ببرد.

چربی شکمی برای کسانی که وزنشان طبیعی است هم می تواند مشکل ساز باشد؟ تحقیقات جدید می گوید بله، چربی اضافه اطراف میان تنه می تواند خطر بیماری های مرگبار را حتی در افرادی که وزنی طبیعی دارند نیز بالا ببرد. اما جالب است بدانید خطر مرگ در افرادی که وزن طبیعی دارند اما چربی شکمشان بالاست بیشتر از افراد دارای اضافه وزن است.
مسئول این تحقیق دکتر پائول پوئیریر می گوید: چربی شکمی چربی مضری است، این چربی با کلسترول بالا، التهاب، بیماری قلبی، سکته مغزی، و دیابت در ارتباط است.

برای مثال اگر چربی دور شکم داشته باشید از همین مقدار چربی در ران خیلی بدتر است. اگر وزنتان نرمال باشد ولی وزن در میان تنه بالا باشد این نشانه ی بدی است. اگر شکم در مردان بالای ۱۰۱ سانت باشد و در زنان بالای ۸۶ سانت این چاقی حساب می شود ( حتی اگر ابزار سنجش وزن بگویند وزنتان طبیعی است ).

مردی با وزن طبیعی که چربی شکمی داشته باشد ۸۷ درصد بیشتر در خطر مرگ نسبت به مردی است که وزن طبیعی دارد و چربی شکمی هم ندارد. خانمی که وزنش طبیعی است اما چربی شکمی دارد ۵۰ درصد بیشتر از خانمی که وزن طبیعی دارد و چربی شکمی ندارد در خطر مرگ زودرس است. می خواهید بدانید چطور چربی شکمتان را آب کنید؟ این مطالب را از دست ندهید (رازی برای از بین بردن چربی شکم ) ( دلایلی برای کم نشدن چربی شکم )

اما سوالی که پیش می آید این است، چه کسی چربی شکمی دارد اما همچنان مقدار BMI طبیعی نیز دارد؟
برخی از مردم بیشتر از دیگران مستعد به ذخیره چربی ها اطراف شکم خود هستند. این حالت باعث تجمع چربی ها در ارگان های حیاتی می شود، مخصوصا کبد. گروه دیگری نیز هستند که وزن اضافی و بیماری دارند، این شرایط باعث از بین رفتن عضلات می شود و خطر مرگ زودرس در پی آن بالا می رود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي