با روش های زیر شادتر زندگی کنید

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 9 دی

با روش های زیر شادتر زندگی کنید

در هر فصل و هوایی اعم از بارانی، آفتابی یا برفی، سعی کنید با طبیعت ارتباط برقرار کنید. این کار را می توانید با پیاده روی در طبیعت یا نوشیدن چای در حیاط منزل محقق کنید.

 

در این روزها مشغله کاری به قدری زیاد است که ممکن است برای انجام کارهای شخصی فرصت کافی نداشته باشید، چه برسد به این که بخواهید تغییرات عمده ای در شیوه زندگی خود اتخاذ کنید.بنابراین بهتر است ابتدا گام های کوچکی بردارید تا با مشاهده نتایج یک ،دو تغییر کوچک به ایجاد تغییرات بزرگ تر امیدوار شوید.در این مطلب به چند راهکار اشاره شده است که از طریق آن می توانید تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنید که شادی و نشاط شما را به همراه بیاورد.

با روش های زیر شادتر زندگی کنید, پورتال خبری فرهنگی گهر

قبض ها را سریع پرداخت کنید

عقب انداختن پرداخت قبض فقط مشغله ذهنی شما را بیشتر می کند. با پرداخت قبض در فرصت اولیه هم فکرتان آزاد می شود و هم می توانید برای پول باقی مانده برنامه ریزی کنید.

 

برای خود وقت مناسب اختصاص دهید

همان گونه که باتری هر نوع وسیله ای به شارژ مجدد نیاز دارد، ما انسان ها نیز نیاز به استراحت و فعالیت هایی داریم که انرژی مان را تامین کند. در این زمینه به پیاده روی، ورزش، حمام آب گرم و … بپردازید.

 

طبیعت گردی

در هر فصل و هوایی اعم از بارانی، آفتابی یا برفی، سعی کنید با طبیعت ارتباط برقرار کنید. این کار را می توانید با پیاده روی در طبیعت یا نوشیدن چای در حیاط منزل محقق کنید. این کار حتی اگر کوتاه مدت باشد باعث افزایش احساس نشاط و انرژی در شما می شود.

 

موفقیت های خود را جشن بگیرید

گاهی مشغله های کاری اجازه نمی دهد که از کسب موفقیت لذت ببرید اما باید از موفقیت های خود هر چند کوچک لذت ببرید.

 

سطل آشغال را خالی کنید

با خالی کردن سطل آشغال و نظافت منزل احساس سبکی پیدا می کنید.

 

استفاده از خودروی دوستان یا وسایل نقلیه عمومی

به جای این که از خودروی شخصی برای رفتن به محل کار استفاده کنید با همکاران قرار بگذارید تا از خودروی یک نفر استفاده کنید و یا با وسایل نقلیه عمومی به محل کار بروید.

 

پرداخت نقدی

همراه داشتن کمی پول نقد در هنگام خرید به شما کمک می کند که حساب شده پول خرج کنید. بنابراین بعضی مواقع قبل از خرید، پولی را که نیاز دارید به همراه داشته باشید این امر مانع از پول خرج کردن غیرضروری شمامی شود.

 

به سفر بروید

برای مسافرت کردن پس انداز کنید نتایج بررسی ها نشان می دهد، مسافرت به مدت ۲ هفته برای رفع خستگی ضروری است. سعی کنید این تعطیلات را در فضای آزاد و طبیعت بگذرانید تا خطر حمله بیماری قلبی عروقی کاهش پیدا کند.

 

لباس ها را در هوای آزاد آویزان کنید

آویزان کردن لباس ها در هوای آزاد باعث می شود رطوبت لباس ها کاملا خشک شود و میکروب ها از بین برود.

 

زمان صرف غذا وسایل الکترونیکی را قطع کنید

هنگام صرف غذا به صورت دسته جمعی، از اعضای خانواده بخواهید تلفن ها را خاموش کنند.

 

یک هدف مالی را روی کاغذ بنویسید

یک هدف مالی را مشخص کنید و به صورت نوشته آن را تایید کنید به عنوان مثال، «پرداختن وام به پایان رسیده»، این تاییدیه را روی یخچال بچسبانید تا همیشه جلوی چشم شما باشد. این کار به شما کمک می کند تا در آینده این امر را به واقعیت تبدیل کنید.

 

گردآوری:گروه سبک زندگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي