با بهترین مقاصد گردشگری در آسیا آشنا شوید

بهترین مقاصد گردشگری

آغاز فصل تابستان می تواند آغاز یک ماجراجویی بی نظیر و عالی هم باشد. ماجراجویی در آسیا یک پیشنهاد فوق العاده برای گردشگران است. ماجراجویی در آسیا و دید و بازدید از مکان های گردشگری در این قاره دیدنی، بهترین هدیه طبیعت به گردشگران است.

با بهترین مقاصد گردشگری در آسیا آشنا شوید

آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری در آسیا 

1. بالی، اندونزی (Bali)

بالی یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی در آسیا است که تصاویر بهشت جزیره ای منحصر به فردی را به ذهن خطور می آورد. تابستان زمانی عالی برای مسافرت به بالی است، به طوری که می توانید از زندگی شبانه پر جنب و جوش کوتا لذت ببرید و به کاوش بناهای باستانی بپردازید و خود را در تاریخ فرهنگی غنی آن غرق کنید. در سواحل بالانگان آرامش کسب کنید یا به تماشای موج سواران کانگ گو بنشینید، و بعد برای تماشای طلوع دل انگیز به کوه باتور صعود کنید. با بازدید از معبد معروف اولوواتو و رقص محلی کچاک در هنگام غروب، با فرهنگ محلی آنجا بیشتر آشنا شوید.

2. جزایر پرهنتیان، مالزی (Perhentian Islands)

تابستان زمانی عالی برای بازدید از جزایر پرهنتیان در مالزی است، جایی که می توانید از آب های زلال آبی رنگ که انبوهی از زندگی دریایی را در خود جای داده لذت ببرید. جزایر پرهنتیان جواهرات جزایر مالزی هستند و به خاطر تجربه فوق العاده غواصی، سواحل زیبا و آرامش جزیره بسیار مورد علاقه گردشگران هستند. به گردش بین جزیره ها بپردازید، از پارک دریایی مخصوص دیدن کنید تا نمایشگاهی از زندگی زیر آبی را تماشا کنید، و بعد به سراغ غواصی سطحی بروید تا ماهی های راه راه نارنجی و مشکی «نمو»، لاک پشت های دریایی و کوسه های بی خطر آب سنگ را از نزدیک ببینید.

3. اوکیناوا، ژاپن (Okinawa)

غذای اوکیناوا به تنهایی می تواند دلیل سفر شما به این جزیره در ژاپن باشد، ولی محیط نیمه گرمسیری این شهر چیزی است که شما را در فصل تابستان به خود جذب می کند. شما گل های رنگارنگ و چمنزارهای سرسبز که در تمام طول سال شکوفه می دهند را در آنجا خواهید یافت، و مقاومت در برابر سواحل شن سفید و آب های فیروزه ای زلال این جزیره دشوار است. زمان خود را صرف گردش بین بیش از 160 جزیره این منطقه کنید، به کوهپیمایی و تماشای پرندگان در موزه طبیعت یوفوگی بپردازید یا اینکه مشغول ماجراجویی غواصی در جزیره میاکو شوید. اگر به تاریخ علاقه مند هستید، از قلعه شوری دیدن کنید که تاریخ آن به قرن چهاردهم میلادی بر می گردد.

4. کو ساموی، تایلند (Koh Samui)

روزهای آفتابی فراوانی را در کو ساموی تجربه خواهید کرد، چرا که این جزیره تایلندی مکانی آرامش بخش در تابستان در مقایسه با بخش های بارانی تر این کشور است. کو ساموی یکی از بهترین جزیره ها برای خانواده ها و مسافران بار اولی در تایلند به شمار می رود، و اقامتگاه های آن از بانگولوهای کوچک تا ویلاهای اختصاصی را شامل می شود. این جزیره دارای سواحلی بکر به همراه رستوران های لوکس با غذاهای دریایی است، ضمن اینکه علاقه مندان به یوگا می توانند به خاطر مکان های فراوان مخصوص یوگا و اسپاهای لوکس نهایت لذت را ببرند.

5. هویی آن، ویتنام (Hoi An)

هویی آن در ویتنام مقصدی عالی برای مسافران تابستانی است. بین سال های 1400 تا 1800 میلادی، این شهر اصلی ترین بندر ویتنام بود و حالا از جایگاه میراث جهانی یونسکو با صدها ساختمان که نمادهایی تاریخی هستند برخوردار است. در این شهر باستانی با پای پیاده گردش کنید تا از معابد کهن و معماری زیبا که با فانوس هایی رنگی تزئین شده اند حیرت زده شوید، از پل معروف ژاپنی عبور کنید و از صدها فروشگاه لباس، کیف و اقلام دست ساز خرید کنید.

6. کندی، سریلانکا (Kandy)

کندی الماسی زیبا در دامنه کوه ها در سریلانکا است که با مناظر ناهموار و قله های دراماتیک شما را کاملاً حیرت زده می کند. در اطراف دریاچه کندی به قدم زدن بپردازید و بعد از معبد دندان دیدن کنید که یکی از مقدس ترین مکان های زیارتی بودایی در جهان است. فنجانی چای در موزه چای سیلون بنوشید یا از تماشای بیش از 300 نوع گل ارکیده در باغ گیاه شناسی سلطنتی لذت ببرید. اگر اهل ماجراجویی هستید، به کوهپیمایی در رشته کوه هانتانا بپردازید.

7. سیم ریپ، کامبوج (Siem Reap)

بیشتر مسافران در هنگام بازدید از سیم ریپ در کامبوج مسحور ویرانه های معبد در آنگکور می شوند، ولی این منطقه همچنین به شما فرصتی برای کاوش فرهنگ قبیله ای آن، دهکده های شناور و حفاظتگاه های پرندگان می دهد. با بازدید از مجموعه معبد آنگکور که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد شروع کنید تا در مورد امپراتوری خمر اطلاعات کسب کنید، و سپس در اطراف رود هزار لینگام به گردش بپردازید. از ذخیره گاه زیست کره یونسکو در اطراف دریاچه تونله ساپ دیدن کنید، زیبایی های پارک ملی کوه مولن را تحسین کنید یا اینکه به تماشای رقص سنتی آسپارا بروید.

8. بورنئو (Borneo)

بورنئو یکی از بهترین مقصدهای تابستانی در آسیا است، و اگر می خواهید دیداری فراموش نشدنی با حیوانات داشته باشید برایتان فوق العاده خواهد بود. تابستان بهترین زمان برای دیدن اورانگوتان ها در حیات وحش است، ضمن اینکه در این فصل لاک پشت های سفید را نیز می توان در جزیره لنکایان مشاهده کرد. در تورهای مخصوص مشاهده اورانگوتان ها ثبت نام کنید، به کوه کینبالو صعود کنید تا به چشم اندازهایی تماشایی دست پیدا کنید یا اینکه در یکی از سواحلی که غواصی با کیفیت فوق العاده ارائه می دهند آرامش پیدا کنید.

9. لنکاوی، مالزی (Langkawi)

برخی از زیباترین سواحل مالزی را در لنکاوری خواهید یافت، چرا که این منطقه مکانی فوق العاده برای استراحت در منطقه ای گرمسیری بدون شلوغی است. ترکیبی از اسپاهای لوکس، غذای دریایی لذیذ و سواحل بکر که به وسیله مناظر جنگلی احاطه شده اند، لنکاوی را تبدیل به مقصد مسافرتی فوق العاده ای در فصل تابستان کرده است. از مناظر بسیار زیبا روی پل معروف اسکای بریج لذت ببرید یا اینکه به کوه گونونگ رایا صعود کنید تا چشم اندازهایی از بلندترین کوه جزیره به اطراف به دست آورید.

10. نها ترنگ، ویتنام (Nha Trang)

با اینکه بقیه جاهای ویتنام بسیار سوزان است، نها ترنگ از آب و هوایی دلپذیر در امتداد 10 کیلومتر ساحل بکر خود برخوردار است. عاشقان ساحل می توانند از خط ساحلی نها ترنگ لذت ببرند و با گردش در بین سواحل دوک لت، دای لان و بای ترو به آرامش دست پیدا کنند. از موزه ملی اقیانوس نگاری ویتنام دیدن کنید تا کوسه ها، خروس ماهی ها و لاک پشت ها را از نزدیک تماشا کنید، و بعد در طولانی ترین ماشین کابلی روی آب جهان به سمت وینپرلند سواری کنید.

11. گویلین، چین (Guilin)

گویلین یکی از زیباترین مقاصد مسافرتی در چین است که به خاطر پدیده های کارست خود شهرت دارد. از مناظر فوق العاده سنگ آهک و چشم اندازهای رود لی از طریق کانو سواری یا دوچرخه سواری لذت ببرید، سپس از شالیزارهای لونگ جی، غار رید فلوت و پاگوداهای دوقلوی شهر به نام های خورشید و ماه دیدن کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه