با این ۱۰ نکته همسرتان را تحت تاثیر قرار دهید

دسته بندي : سبک زندگی
تاريخ : 4 اردیبهشت

 

آفتاب: وقتی که دختر منحصر به فردتان را می یابید می خواهید که او را تحت تاثیر قرار دهید اما همواره می ترسید که او را برنجانید . اما آقایان الان در قرن ۲۱ به سر می بریم . اغلب آقایان این کار را کاری سخت و دشوار می دانند اما زمانی که دختر مورد نظرتان را یافتید با اعتماد به نفس رفتار نموده تا پاهایتان نلرزد و زبانتان بند نیاید.

راههایی وجود دارد که می توانید همسرتان را طوری تحت تاثیر قرار دهید که شما را بیشتر بخواهد و به شما توجه بیشتری داشته باشد .
۱. ظاهری خونسرد داشته باشید .
به هنگام مواجهه با یک خانم داشتن ظاهری آراسته و آرام و خونسرد بسیار مهم است زیرا که باعث می شود در نظرش متشخص آیید .

۲ . هرگز فخر فروشی نکنید .
خانم ها واقعاً از قپی آمدن و قمپز در کردن بیزارند . خودتان باشید یعنی که خود را آن گونه که هستید بنمایانید و نهایت تلاشتان را بکنید و از دغل بازی بپرهیزید . این نوع رفتار مطمئناً هر خانمی را تحت تاثیر قرار می دهد .

۳ . به خانمها احترام بگذارید و آنها را تحسین نمایید .
همواره به خانمها احترام بگذارید و آنها را مورد تحسین قرار دهید چرا که خانمها کسی را دوست دارند که تحسینشان نماید و با او به مهربانی رفتار نماید .

۴ . مفید و ارزشمند حرف بزنید .
به هنگام صحبت با او از طرح مسائل بحث برانگیز و جنجالی خوداری نمایید و بی وقفه و یکریز هم حرف نزنید . در عوض در مورد مسائلی حرف بزنید که به آنها علاقه دارد مطمئن باشید که نظرش را جلب خواهید کرد .

۵ . به علائقش علاقه داشته باشید .
به آنچه می گویند با دقت گوش کنید وبه چیزی که علاقه دارد احترام بگذارید . به حرفهایش سریع واکنش نشان دهید و با طرح سوالات کاری کنید که به حرف زدنش ادامه دهد .

۶ . از او تعریف نمایید .
از چشمان ، موها ، قیافه ، لباس ها و نحوه صحبت کردنش تعریف نمایید. خانمها کسی را که از قیافه و دیگر مشخصاتشان تعریف می کند دوست دارند .

۷ . به دوستانش احترام بگذارید .
خانمها نسبت به دوستان و یا حتی همکاران و همکلاسی هایشان احساس مالکیت دارند چه آنها را دوست دارید چه نه به آنها احترام بگذارید .

۸ . مودب باشید .
همواره سعی کنید مودبانه عمل کنید و بهترین رفتار را داشته باشید چرا که این دو خصلت موجب آن می شود که فرد فوق العاده ای به نظر آیید .

۹ . شوخ طبع باشید .
گاهی اوقات شوخی نمایید چرا که خانمها از آقایان شوخ طبع خوششان می آید اما تنها در مواقع لزوم حس شوخ طبعیتان گل نماید و در دیگر مواقع سعی کنید مسائل را جدی بگیرید .

۱۰. شنونده خوبی باشید .
به هنگام ناراحتی ها شانه مطمئنی برای او باشید چرا که دختر خانمها همیشه افرادی احساساتی و عاطفی هستند بنابراین گاهی با جوک هایتان او را وادار به خندیدن نمایید و همواره شنونده خوبی برایش باشید .

 

گردآوری: گروه سبک زندگی گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي