با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 3

دسته بندي : 💊 سلامت,تغذیه
تاريخ : 19 شهریور

چطور می شود با یک تغییر برای همیشه ظاهر، احساس و زندگی خود را از لحاظ کیفی ارتقا داد؟ شاید باور نکنید اما واقعیت دارد ، علاوه بر اینها دیگر لازم نیست رژیم های سخت بگیرید. دستور سوم این رژیم گیاه خواری پاره وقت ، پاستا به همراه لوبیا سفید و کاهو چینی است.

Mark Bittman یک نویسنده پرفروش، مقاله نویس غذایی نیویورک تایمز و میزبان برنامه های تلویزیونی است. او تجربیات شخصی خود و موفقیتش در حفظ سلامتی اش و کاهش وزن را با شما در میان می گذارد . در بخش اول گفتیم که مارک چطور با رژیم گیاهخواری پاره وقت ۱۵ کیلو از وزنش کم کرد و انرژی و سطح سلامت خود را افزایش داد ، دستور غذایی سوم پیشنهادی مارک را در ادامه ببینید :

با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 3, پورتال خبری فرهنگی گهر
 پاستا به همراه لوبیا سفید و کاهو چینی

مواد برای ۴ نفر
۳۰۰ گرم پاستای گندم آماده کنید. ۲ قاشق غذا خوری روغن زیتون را درون تابه ای با حرارت ملایم گرما بدهید. یک و نیم فنجان پیاز خرد شده و کمی نمک به آن اضافه کنید. و حدود ۵ دقیقه بهم بزنید و حرارت دهید تا قهوه ای طلایی شود. سپس حرارت را کم کنید، ۲ قاشق چای خوری سیر خرد شده اضافه کنید و به مدت ۱ دقیقه حرارت بدهید. سپس مواد را درون بشقاب بریزید.
درون دیگ ۶ فنجان کاهو چینی خرد شده، یک و سه چهارم فنجان کنسرو لوبیای سفید ، یک و نیم فنجان آب سبزیجات، و یک چهارم فنجان گوجه فرنگی خرد شده و خشک بریزید. حدود ۳ دقیقه حرارت بدهید تا کاهو چینی نرم شود. سپس پاستا، یک چهارم قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز و نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. سپس تا زمانی که همه مواد به خوبی باهم ترکیب شوند آن ها را حرارت بدهید. این غذا را همرا با پیاز میل کنید.

ارزش غذایی:
(در هر وعده ) ۴۴۳ کالری، ۱۹ گرم پروتئین ، ۷۹ گرم کربوهیدرات، ۱۳ گرم فیبر، ۷ گرم شکر، ۸.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع شده، ۲۰۲ میلی گرم سدیم

 منبع: ibanoo.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي