بازی !Escape برای گوگل گلس

تاريخ : 11 شهریور

گویا روز به روز باید شاهد اضافه شدن بر امکانات گوگل گلس باشیم. طبق اخبار رسیده شرکت تولید کننده بازی AMA قصد دارد بازی !Escape محبوب خود را برای  گوگل گلس نیز منتشر کند.

بازی !Escape برای گوگل گلس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از ورود گوگل گلس به دنیای کسب و کار و پزشکی، شرکت تولید کننده بازی AMA قصد دارد بازی !Escape محبوب خود را برای عینک های گوگل نیز منتشر کند تا عینک گوگل وارد دنیای بازی ها هم بشود. این بازی در عین سادگی، بسیار جذاب است. شما در این بازی یک کاراکتر با نام Norm را بر روی یک زنجیره از دایره ها که به صورت رندوم قرار گرفته اند، حرکت می دهید به گونه ای که یک بار ار روی تمامی این دایره ها بگذرد. شما می توانید Norm را به سمت بالا، پایین، چپ و راست هدایت کنید. تنها محدودیت دراین بازی این است که شما نمی توانید از یک دایره دو بار عبور کنید یا از ردپای قبلی خود عبور کنید. این بازی برای تمامی سنین مناسب است و به طور رایگان می توانید آن را از Play Store دانلود و بر روی تمام وسایل آندرویدی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

حالا شرکت سازنده این بازی یعنی AMA قصد دارد این بازی را در یک فضای بسیار کوچکتر، بر روی گوگل گلس ارائه کند. کنترل بازی با فعال کردن قابلیت trackpad در عینک گوگل میسر است. این شرکت هنوز نسخه نهایی این بازی را ارائه نداده است چرا که همچنان منتظر مشخص شدن تمام جزییات، ابزارهای توسعه و فرم نهایی گوگل گلس است که تا زمان ارائه رسمی آن ممکن است بسیار تغییر کند. در حال حاضر AMA در حال کار بر روی انتشار بازی های بیشتر برای عینک گوگل می باشد.

تصویری از این بازی در بالا ارائه شده است. آیا شما تا به حال این بازی را امتحان کرده اید؟

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي