بازیگر سریال “نرگس” در تئاتر آمریکا

بازیگر سریال “نرگس” در تئاتر آمریکا

بازیگر سریال “نرگس” در تئاتر آمریکا

عاطفه نوری همان بازیگری که در سریال “نرگس” در کنار ستاره اسکندری و حسن پورشیرازی بازی داشت، اخیرا در نمایشنامه‌ای از محمد رضایی‌راد در تئاتر بوستون آمریکا روی صحنه رفته است.

«Creatures» یا «مخلوقات» نامِ نمایشی است که به تازگی توسطِ وحدت یگانه در بوستونِ آمریکا به صحنه رفته است.
این نمایش شامل دو نمایشِ جدا به نام‌های «من یک موجودِ بلوتوثی هستم» و «من یک موجود توییتری هستم» است که توسطِ تئاتر تجربی بوستون ( Boston Experimental Theater ) به کارگردانیِ وحدت یگانه با بازیِ لورنا نوکویرا، جارد رایت و عاطفه نوری با موسیقیِ Phil Mantis دو هفته در ماهِ سپتامبر 2013 در The Touch Art Gallery به صحنه رفت.
گروه تئاتر تجربیِ بوستون در سالِ 2008 توسطِ وحدت یگانه تشکیل شده و شکلِ اجرایی‌اش بیشتر برگرفته از نگاهِ آنتونن آرتو است. او به همراهِ گروهش تاکنون نمایش‌هایِ “Spurt of Blood” and “To Have Done with the Judgment of God” (2012), “The Misunderstanding” (2011); “There Is Another Court: An Evening with JonBenet Ramsey” (2011); “Trim: The Tyger Woods Story” (2010); “The Other Woman” (2009), “Crying Deer” (2009); “Play Strindberg: Dance of death”(2007) را اجرا کرده است.
«مخلوقات» اولین همکاریِ تئاتر بوستون با تئاتر ایران و تهران است و همچنین عاطفه نوری بازیگرِ ایرانی نیز اولین همکاری‌اش با این گروهِ آمریکایی را تجربه‌ می‌کند.
این بازیگر چندی پیش در نمایش «چاله»، کار سهیل بیرقی در کنار اندیشه فولادوند و عمار تفتی در تماشاخانه پارین روی صحنه رفته بود.
این گروه قصد دارد با همکاریِ افشین هاشمی، به زودی نمایش‌های دیگری از دیگر نمایشنامه‌نویسانِ ایرانی را هم به صحنه ببرد.

منبع : بانی فیلم آنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه