بازیگر تلویزیون: عمل زیبایی انجام نداده‌ام

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب مهمان برنامه تلویزیونی «کافه سئوال» بود، برنامه‌ای که با حضور کار‌شناسان و جراحان زیبایی به آسیب‌شناسی عمل‌های زیبایی می‌پردازد.

بازیگر تلویزیون: عمل زیبایی انجام نداده‌ام, پورتال خبری فرهنگی گهر

صالحی در ابتدایی برنامه گفت: «فکر می‌کنم باید یک تیم پزشکی و داور بیاورم که ثابت کنم من عمل جراحی نکرده‌ام. کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که گونه‌ام برای خودم است، اما متاسفانه به دلیل اینکه عمل کاشت گونه باب شده، خیلی‌ها فکر می‌کنند من عمل زیبایی انجام داده‌ام.»

او ادامه داد: «سال هاست بابت برچسب عمل تزریق گونه شبیه گونه پرستو صالحی، عذاب می‌کشم. این در حالی است که من گونه‌هایم را تزریق نکرده‌ام، بلکه قسمت پایین صورتم لاغر شد و استخوان گونه سرجای خودش باقی مانده است. به همین دلیل وقتی لبخند می‌زنم، فقط گونه‌هایم معلوم می‌شود.»

صالحی در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا تا به حال عمل زیبایی داشته یا خیر، گفت: «متاسفانه عمل تزریق لب داشته‌ام که به هیچ وجه راضی نیستم و هنوز هم عواقبش را پس می‌دهم.»

بازیگر سریال «زیر آسمان شب» در بخش دیگری از این برنامه دلیل کم کاریش را مشکل اداری و کاری عنوان کرد و گفت: «من دچار محرومیت کاری بودم. البته این محرومیت انضباطی نبود و به خاطر صراحت لهجه‌ام بود.»

صالحی افزود: «جراحی زیبایی فی‌النفسه چیز بدی نیست، به شرط اینکه افراط و تفریط نباشد. من زیاد با مترو رفت‌و‌آمد می‌کنم و در برخوردهایی که با مردم دارم می‌بینم موضوع تزریق لب، گونه بسیار رایج شده است.»

«کافه سئوال» برنامه‌ای گفت‌و‌گو محور است که جمعه، شنبه و یک شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

تهیه این برنامه که در فصل اول به موضوع زیبایی و عمل‌های زیبایی می‌پرازد، به عهده سهیل سلیمانی است و مژده لواسانی اجرای آن را برعهده دارد.

منبع: خبرآنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي