بازگشت هدیه تهرانی به دنیای سینما

بازگشت هدیه تهرانی به دنیای سینما

بازگشت هدیه تهرانی به دنیای سینما
بازگشت هدیه تهرانی به دنیای سینما

فیلم سینمایی “روز مبادا” به کارگردانی “فائزه عزیزخانی” که با حضور افتخاری هدیه تهرانی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید، مراحل پایانی صداگذاری و تصحیح رنگ را سپری می‌کند.

”روز مبادا” اولین ساخته‌ی سینمایی این کارگردان است که به تازگی تدوین نهایی فیلم توسط “مصطفی خرقه پوش” به پایان رسیده و فیلمنامه‌ی آن به شکلی بوده که باید از نابازیگران استفاده شود و هدیه تهرانی حضوری افتخاری در فیلم دارد.

در خلاصه‌ی داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن دارد اما اهل خانه او را باور ندارند …

عزیز خانی دانش آموخته‌ی سینما و از شاگردان عباس کیارستمی است او از سال ۷۹ قدم به عرصه فیلمسازی گذاشته و پس از ساخت چند فیلم مستند و کوتاه به ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان “روز مبادا” رسیده است و در آن سعی کرده تا چیزی را که در ذهن داشته به یک اثر تصویری تبدیل کند.

شیرین آقا رضا کاشی و ولی الله عزیزخانی بازیگران فیلم هستند و هدیه تهرانی در سکانس‌های پایانی حضور افتخاری دارد.

«روز مبادا» در بخش هنر و تجربه سی سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

عوامل فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان : فائزه عزیزخانی، مشاور کارگردان : عباس کیارستمی ، مدیر فیلمبرداری : مجید گرجیان، تدوین : مصطفی خرقه پوش ، صداگذار : پرویز آبنار، صدابردار: علی گراکوهی، مدیر تولید : عباس کلانتری،دستیار کارگردان : چاوش هنر آموز، عکاس:امید صالحی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کنندگان : نگار اسکندرفر و محمد احمدی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه