بازگشت نکونام به اوساسونا!

پایگاه اینترنتی Noticias de Navara امروز در گزارشی به علاقه جواد نکونام هافبک ملی‌پوش استقلال برای بازگشت به اوساسونا خبر داده است.

به نوشته این پایگاه اینترنتی، باشگاه اوساسونا پس از اینکه نکونام علاقه خود را برای بازگشت به این تیم اعلام کرده در حال بررسی شرایط و فراهم کردن مقدمات حضور مجدد این بازیکن در پمپلونا است.

بازگشت نکونام به اوساسونا!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدیران ورزشی باشگاه اوساسونا درباره بازگشت نکونام گفته‌اند اگر این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد برای این تیم بهتر است.

بر اساس اخباری که روز گذشته باشگاه دریافت کرده نکونام علاقه زیادی برای بازی در اوساسونا دارد. این هافبک ایرانی می‌تواند در نیم فصل دوم اوساسونا را قوی‌تر کند. مدیران ورزشی اوساسونا امروز در جلسه‌ای بحث بازگشت نکونام به این باشگاه را پیگیری خواهند کرد.

به نوشته این سایت نکونام یکی از بازیکنانی است که می‌تواند در ادامه فصل به اوساسونا کمک کند و زمانی که شرایط بازگشت اوبه این تیم فراهم باشد کسی این فرصت را از دست نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، این سایت اسپانیایی در حالی خبر از علاقه نکونام برای بازگشت به اوساسونا داده که این بازیکن در هفته‌ای که گذشت و پس از دیدار استقلال برابر گهر دورود در دو تمرین آبی‌پوشان غایب بود و همین موضوع شائبه جدایی او از تیم قلعه‌نویی را افزایش داد، هر چند که با صحبت‌های فتح‌الله‌زاده با کاپیتان تیم ملی به نظر می‌رسد مشکلات مرتفع شده باشد.

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي