بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

تاريخ : 19 دی

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون, پورتال خبری فرهنگی گهر

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

آن‌طور که برخی از نشریات نوشته‌اند همان‌طور که پیش از این هم پیش‌بینی کرده بودیم فرزاد حسنی قرار است با برنامه‌ای جدید به تلویزیون برگردد. این برنامه «آقازاده ها» نام دارد و بناست از دهه فجر با اجراي او روي آنتن شبکه سوم سيما برود.

حسنی که آخرین بار در برنامه «ویتامین ۳» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی با خانواده اش در شبکه سه حاضر شد با همین تهیه کننده «آقازاده‌ها» را جلوی دوربین می‌برد! به گزارش باني فيلم، پخش این برنامه تلويزيوني از دهه فجر در ۱۰ قسمت هر شب از شبکه سوم سيما آغاز خواهد شد. در واقع برنامه در اين ۱۰ قسمت قرار است به صورت آزمايشي روي آنتن رود و در صورت استقبال از آن تا شب عيد پخشش ادامه پيدا کند.

در  نبود احسان علیخانی شبکه سه تاک شو استانداری ندارد و در باکس برنامه ترکیبی یا گفتگومحور با ضعف شدیدی روبروست. پس از «ماه عسل» برنامه ای با استقبال مواجه نشده و «بعضیا» با اجرای علی ضیاء هم همان‌طور که در اغلب رسانه ها می بینید با انتقادات فراوانی به جهت اجرا و شکل گفتگو مواجه است. شاید با بازگشت فرزاد حسنی دوباره فضا به سمت و سوی رقابتی سالم بین مجریان برتر سیما کشیده شود و در این بین مخاطبان بتوانند برنامه های متنوع و خوبی ببینند.

گفتنی است پیش از این هم در فواصل متفاوت منابع آگاه عنوان کرده بودند که فرزاد حسنی قرار است به تلویزیون با برنامه ای روتین برگردد اما هریک به دلایل مختلف روی آنتن نرفت و تلویزیون مانع بازگشت پرسروصدای این مجری به سیما شد ، باید ببینیم این‌بار هم مثل دفعات گذشته است یا بالاخره دوباره حسنی را در ردای مجری می بینیم؟

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي