بازگشایی نمایشگاه عکس های مبتذل در تهران

در این مقاله جزئیات خبر بازگشایی نمایشگاه عکس های مبتذل در تهران را برای شما همراهان همیشگی گهر در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

اخیرا در تهران نمایشگاهی برگزار می شود که تابلوهای آن را تصاویر زنان بی حجاب و نیمه برهنه ای تشکیل می دهند که در وان حمام خوابیده اند و سیگار می کشند و تصاویری از این جنس. همین چند روز پیش بود که شبکه خبری «فرانس ۲۴» در گزارشی که تهیه کرده بود و به نمایش گذاشت، از وجود رستوران های زیرزمینی در تهران که به پخت و طبخ غذاهای ممنوعه می پردازند، خبر داد. درباره باشگاه های ورزشی زیرزمینی و سالن های مهمانی های غیراخلاقی اشرافی هم که چندی پیش و با گسترده شدن خبر وجود جماعتی تحت عنوان «بچه پولدارهای تهران» از آنها باخبر شدیم، آنقدر مطلب بیان شده که دیگر نیازی به توضیح اضافه نیست و به اندازه کافی درباره آن بحث شده است.

اما حالا دیگر اوضاع فرق کرده است. در یک گالری قانونی و رسمی که نام و نشان معروف و معتبری هم دارد و با یک جستجوی سریع می توان به همه اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد، نمایشگاهی برگزار می شود که تابلوهای آن را تصاویر زنان بی حجاب و نیمه برهنه ای تشکیل می دهند که در وان حمام خوابیده اند و سیگار می کشند و تصاویری از این جنس.

گالری «راه ابریشم» که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد، در روزهای اخیر نمایشگاه عکسی را با عنوان «نیمه غایب» برگزار می کند و آثار «مریم سعیدپور» را به نمایش گذاشته است؛ تصاویری که در کمال تعجب و ناباوری، با وجود تبلیغات عمومی و رسمی برای برگزاری این نمایشگاه، محتوایی کاملا غیراخلاقی دارند.

اما مساله تاسف بار اینجاست که اینبار دیگر خبری از یک خانه مخفی در میان نیست؛ بلکه یک گالری رسمی که نام و نشان معتبر دارد، بدون نگرانی از هرگونه برخورد انتظامی، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است و به راحتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

بعد از ماجرای ناراحت کننده جشنواره فیلم و عکس همراه تهران که با انتشار تصاویر نیمه برهنه و بی حجاب دختران در یک مکان عمومی و دولتی همراه بود، طبیعی است که اینگونه اقدامات نیز براحتی و بدون هیچ نگرانی از برخورد مسئولین در سطح شهر صورت می گیرد.

.

بازگشایی نمایشگاه عکس های مبتذل در تهران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه