بازتاب عكس‌العمل‌هاي “عليخاني” هنوز ادامه دارد

دسته بندي : عمومی
تاريخ : 29 تیر

شب گذشته در دهمين روز از ماه مبارك رمضان،طبق روال روزهاي قبل برنامه “ماه عسل” با اجرا و تهيه كنندگي  “احسان عليخاني ” در آستانه اذان و لحظات افطار مهمان خانه هاي روزه داران شد.

بازتاب عكس‌العمل‌هاي “عليخاني” هنوز ادامه دارد, پورتال خبری فرهنگی گهر

“عليخاني” برگ ديگري از” ماه عسل” را اينگونه ورق زد:سلام به روي ماه شما ،خيلي خوش آمديد ،از اينكه امروز هم در نفسهاي ارزشمند تان ماه عسل را انتخاب كرديد تا با هم نفس بكشيم، ممنونم .

 

روز پاياني دهه ي اول ماه مبارك رمضان است اميدوارم شيريني ،رحمت و مغفرت شامل همه ي ما شود و دست پر باشيم.

 

درباره برنامه ديروز برخي به شدت تحت تاثير قرار گرفته بودند و خيلي  هم ابراز مي كردند كه در نگاه كردنشان به آدم هاي اطرافشان تفاوت حاصل شده است.

 

مهمانان ديروز كساني بودند كه شهامت كردند و به خواست خود، دنياشون را ترسيم كردندو تجربه تلخي براي تماشاگرانشان گذاشتند.ما كسي را تهديد و مجبور به حضور در “ماه عسل” نمي كنيم چرا كه قطعا كار ناپسندي است و مهمانانمون پس از پايان برنامه حالشان خوب بود.

 

“عليخاني “با تشكر از” مجيد زين العابدين ” مدير شبكه سه سيما عنوان كرد: “ماه عسل “مخاطبان ارجمندي پيدا كرده و حتي علما و بزرگان هم برنامه ما را تماشا مي كنند بسيار سپاسگذاريم از اينكه وقت خود را براي برنامه ما مي گذارند واما نكاتي  به ماارائه داده اند كه از آن استفاده خواهيم كرد.

 

وي تصريح كرد:بايد پز بدهيم كه بزرگان برنامه ما را مي بينند البته مسوليت من خطير تر مي شود اميدوارم اين نكته را فراموش نكنم.

 

وي ادامه داد: قصه ي امروز خاص است و شايد براي كسي رقم نخورده باشد ومن اين قصه را دوست دارم و ميخواهم به عنوان واسطه آن را در دست شما بگذارم.

 

“عليخاني” در ابتداي صحبت با مهمان برنامه كه دايي قهرمان قصه بود گفت:دلم براي دايي هايم تنگ شده وقتي نام خانواده را ذكر كردم احساس عذاب وجدان كردم چرا كه مدتي است به دليل مشغله كاري حواسم به دايي هايم نبوده اميدوارم آنها مرا ببخشند.

 

قهرمان قصه امروز ماه عسل جعفر زمرديان  متولد ۱۳۴۹بود كه در سن ۱۶ سالگي به جبهه مي رود و پس از مدتي جسد او را براي خانواده اش مي آورند و پس از گذشت ۴ سال از اين مسئله او كه در طي  اين  ۴ سال اسير بوده به خانه خود باز مي گردد و هنوز خانواده ي شهيدي كه به جاي او به خاك سپرده شده بود پيدا نشده است.

 

قهرمان قصه امروز “ماه عسل “در پايان رو به “عليخاني” گفت: شما يك كار زيبا در برنامه خود كرديد و صورت مهمان برنامه خود را كه از نگاهها و حرفهاي مردم دلشكسته بود بوسيديد من به خاطرآن كار قشنگ از شما تشكر مي كنم.

گزارش از سميه مرداني / باشگاه خبرنگاران جوان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي