بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانیا شد

تاريخ : 7 شهریور

تیم فوتبال بارسلونا با تساوی بدون گل مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت رقابت‌ سوپرجام اسپانیا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانیا شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش خبرگزاری فارس، دور برگشت رقابت سوپرجام اسپانیا شب گذشته در نیوکمپ میان دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار شد و میزبان توانست با تساوی بدون گل به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بازی رفت در ویسنته کالدرون با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا با وجود اینکه در بازی مقابل مالاگا مصدوم بود؛ در این دیدار به میدان آمد و یک پنالتی را هم برای بارسا از دست داد.

 

با این وجود کاتالان‌ها موفق شدند برای یازدهمین بار در تاریخ باشگاه قهرمان و چهارمین بار در ۵ سال اخیر رقابت‌های سوپرجام اسپانیا شوند.

 

در نیمه اول دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند که نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند اما با شروع نیمه دوم تنش‌ها افزایش یافت و اتلتیکو با اخراج دو بازیکن خود ۹ نفره شد. فیلیپ لوئیز به دلیل آرنج زدن به دنی آلوس هنگامی که توپ را دراختیار نداشت، در دقیقه ۸۱ و آردا توران در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم یا دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شدند. توران در دقیقه ۷۰ وارد بازی شده بود.

 

لیونل مسی در دقیقه ۸۹ می‌توانست با زدن یک گل یخ بازی را بشکند اما در حالی که یک ضربه پنالتی نصیبش شده بود، توپ را به تیرک دروازه کوبید تا این فرصت هم برای بارسا از دست برود.

 

نیمار در این بازی برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی تیم را تجربه می‌کرد.  اینیستا در دقیقه ۷۳ به جای فابرگاس و پدرو در دقیقه ۶۵ به جای سانچس وارد زمین شدند. در تیم اتلتیکو مادرید نیز داوید ویا از دقیقه ۸۴ جای خود را به رودریگوئز داد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي