این مرد 13 سال در قبر رفیق مرده اش زندگی کرد / عکس

تاريخ : 19 آبان

انسان های بی خانمان برای گذران زندگی به محیط های عجیب سر می زنند. از زندگی در فاضلاب تا گذران زندگی در دخمه یا حتی وسط خیابان از جمله راه های است که برخی انسان های بی خانمان از آن برای گذران عمر استفاده می کنند.

“فابیو برالدو” مردی است که بعد از نابود شدن شغلش چندین سال است بی خانمان و بی سرپناه شده است اما برخلاف دیگر بی خانمان ها راهی متفاوت را برای زندگی کردن پیدا کرده است و به جای فاضلاب در قبرستان زندگی می کند

این مرد 13 سال در قبر رفیق مرده اش زندگی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این مرد که قصد داشته است از بدترین شرایط بهترین استفاده را کند حالا ۱۳ سال است نزد رفیق مرده خود در قبر زندگی می کند. محل خواب و زندگی او یکی از شش قبری است که در نزدیکی قبر رفیقش خالی مانده است و به خانه “فابیو” تبدیل شده است.

او می گوید ابتدا فضای قبرستان بسیار ترسناک بود اما بعد از مدتی به آن عادت کردم و در تمام طول این سال ها حتی یک روح هم ندیده ام. او می گوید زندگی در این فضا را به ماندن در خیابان و گدایی کردن ترجیح می دهد.

این مرد ۴۷ ساله اعتقاد دارد بالاخره روزی زندگی گذشته اش را به دست می آورد و می تواند بار دیگر به میان انسان های عادی برگردد. او در تمام این سال های با خوراکی های خیریه یا پیدا شده در قبرستان زندگی را گذرانده است ولی قصد دارد روزی زنده از این فضا دور شود.

این مرد 13 سال در قبر رفیق مرده اش زندگی کرد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
منبع: باشگاه خبرنگاران 
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي