اکران فیلم علیه فرجی دانا در صحن مجلس !

اکران فیلم علیه فرجی دانا در صحن مجلس !

 در جریان استیضاح وزیر علوم، نقوی حسینی نماینده مخالف وزیر علوم فیلمی از اظهارات فرجی دانا در یک نشست دانشجویی را پخش کرد.
majles1

در این فیلم وزیر علوم درجلسه تشکلهای دانشجویی درباره انتصابات خود در دانشگاهها و به کار گیری افراد پر حاشیه، می گوید:« شما یک موردش را به من بگویید، من واقعا برادر جان متاسفم برای سیستم اطلاعاتی کشور که اینقدر عقب مانده است که چیزی را که شما می دانید را سیستم اطلاعاتی نمی داند. اگر یکی از افرادی که من در دانشگاه منتصب به فتنه باشد بگویید من همین الان تکلیف تعیین می کنم.»

فرجی دانا در ادامه در خصوص جعفرتوفیقی که از سوی وزیر علوم به عنوان مشاور منصوب می شود و مورد گلایه دانشجویان قرار می گیرد، می گوید:در آن روز مشخص که دانشگاه تهران یک گله ای از آتش بود، تکلیف خودش دید که دانشگاه را کنترل بکند.

اشاره وزیر علوم به سخنرانی توفیقی در یک نشست در دانشگاه تهران در جریان حوادث سال 88 است. فیلم این سخنرانی  در جریان رای اعتماد به جعفر توفیقی به عنوان نخستین وزیر پیشنهادی دولت هم نمایش داده شد.

نقوی حسینی بعد از پایا نمایش این فیلم، گفت: کسانی در وزارت علوم هستند که رسما از فتنه دفاع می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از 40 تشکل سیاسی در دانشگاه‌ها تشکیل شده، ببینید چه کسانی و با چه گرایشاتی هستند، گفت:  دوستان فرجی‌دانا به من گفتند وزیر علوم نقشی در انتصابات دانشگاه‌ها ندارد و همه چیز دست توفیقی است و شما فرجی‌دانا را نجات دهید.

وی ادامه داد: فقط 120 نفر را در یک دانشگاه طی 4 ماه تغییر دادند.

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند