اکران فیلم سایه روشن از فردا بعد از دو سال انتظار

تاريخ : 21 آذر

به تازگی خبرهایی مبنی اکران فیلم سایه روشن از فردا بعد از دو سال انتظار شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

اکران فیلم سایه روشن از فردا بعد از دو سال انتظار, پورتال خبری فرهنگی گهر

فیلم “سایه روشن” به کارگردانی فرزاد موتمن از جمله آثار تازه‌ای است که با بازی محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی به نمایش در می‌آید.

این فیلم که پیش از این در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش در آمده بود، بعد از دو سال انتظار از روز یکشنبه ۲۲ آذر ماه در گروه هنر و تجربه اکران خود را آغاز می‌کند.

“سایه روشن” داستان مرد میانسالی به نام رامین است که دچار فراموشی شده و خانمی به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد.

این فیلم که تهیه کنندگی آن بر عهده سید جمال ساداتیان است، یک تریلر عاشقانه‌ است که روایتی غیر خطی دارد و محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری و سونیا اسپهروم در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

موتمن این فیلم را پیش از «خداحافظی طولانی» ساخته است اما تاکنون به نمایش درنیامده است دو سال پبش در بخش “نوعی تجربه” جشنواره فجر اکران شد.

فرزاد مؤتمن پیش‌تر درباره فیلم “سایه روشن” که آن را یک تریلر روان شناسانه می‌داند، گفته است: این فیلم را با عشق و علاقه ساختم و خیلی دوستش دارم. این فیلم شاید سخت‌ترین تجربه سینمایی من به حساب بیاید و باید بگویم دیگر به سراغش نمی‌روم. برای ساختن آن عذاب توأم با لذت را پشت سر گذاشتم و با وجود همه خاطره‌های خوب، دیگر به آن خانه قدم نمی‌گذارم.

عوامل سازنده این فیلم که پخش آن به عهده “بشرا فیلم” است، به شرح زیر هستند: نویسنده: امیر افشار، کارگردان: فرزاد موتمن، مدیر فیلمبرداری:پیمان شارمان‌فر، صدابرداری: رضا تهرانی، محمد علیزاده شالچی،

چهره پردازی : ایمان امیدواری،طراح صحنه : افسانه صرفه جو ،طراح لباس : رعنا امینی، صداگذاری و میکس: ایرج شهزادی،حمید نجفی، موسیقی : رسول پور سنگری، تدوین : ژیلا ایپکچی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : علی تیموری، مشاور روانکاو: دکتر سید حسین مجتهدی، منشی صحنه: پانته آ حسینی، بازیگران : محمد رضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری، سونیا اسپهرم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي