ايوبي: يک پنالتي براي ما نگرفتند

مجيد ايوبي در مورد شکست 4 بر يک تيمش مقابل پرسپوليس، گفت: حرفي براي گفتن نداريم و بسيار بد بازي کرديم. در نيمه اول بسيار بد بوديم اما در نيمه دوم با صحبت‌هايي که انجام شد توانستيم عملکرد بهتري داشته باشيم.

به گزارش فارس،وي افزود: زماني که بازي 3 بر يک در پيش بود داور يک پنالتي براي ما نگرفت، خطا روي خط انجام شد، اما همانطور که قانون مي‌گويد خط هم جزو محوطه جريمه حساب مي‌شود. جالب اينجاست که داور کارتي هم به بازيکن خطا کار نشان نداده چرا که مهاجم ما در موقعيت خوبي قرار داشت و مي‌توانست با دروازه بان تک به تک شود.

ايوبي در مورد اينکه سايپا دفاع خوبي دارد اما چه شد که در اين ديدار اينقدر گل خوردند اظهار داشت: نبود چند بازيکن براي ما مشکل ايجاد کرد و همين موضوع سبب شد تا نتوانيم آن طور که بايد عمل کنيم. متاسفانه توپ‌هاي ما برخلاف نيم فصل اول در نيم فصل دوم وارد دروازه نمي‌شود و همين باعث شده امتيازات بسياري را از دست بدهيم.

ايوبي در مورد قضاوت داور تأکيد کرد: از باشگاه به ما گفته‌اند در مورد داوري صحبت نکنيم به همين خاطر نمي‌خواهم انتقادي انجام دهم، خود باشگاه اگر مشکلي وجود داشته باشد مطمئنا وارد عمل خواهد شد و نسبت به آن اعتراض خواهد کرد.

بازيکن تيم سايپا در مورد اينکه تيمش خطر سقوط را احساس نمي‌کند ياد آور شد: درست است خطر سقوط را احساس نمي‌کنيم اما عملکردمان در نيم فصل اول گوياي اين موضوع است که الان نبايد در چنين جايگاهي باشيم، ما فوتبال بسيار خوبي را ارائه مي‌کرديم و بايد تمام توانمان را در 6 مسابقه آينده به کار بگيريم تا به جايگاه در خور شأن سايپا برسيم.

وي در مورد ديدار در هفته بيست و نهم مقابل ملوان گفت: ملوان تيم خوب و ريشه داري است که فکر مي‌کنم آنها هم با بدشانسي‌هاي زيادي روبرو شده‌اند. انشاالله بازي خوبي مقابل اين تيم انجام دهيم تا بتوانيم 3 امتياز آن را کسب کنيم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه