اهدای تندیس افتخار به آندرانیک تیموریان

تاريخ : 2 مرداد

آندرانیک تیموریان به خاطر بازی با تعصبی که برای تیم ملی فوتبال انجام داد و طی آن با دست شکسته این تیم را در دیدار برابر کره‌جنوبی و کسب مجوز جهانی همراهی کرد، از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تندیس افتخار دریافت خواهد کرد.

اهدای تندیس افتخار به آندرانیک تیموریان, پورتال خبری فرهنگی گهر

آندرانیک تیموریان یکی از بهترین‌های دیدار ۲۸ خردادماه تیم ملی فوتبال مقابل کره‌جنوبی بود که در اولسان برگزار شد و طی آن تک گل رضا قوچان‌نژاد منجر به پیروزی تیم ملی کشورمان برابر میزبان و کسب مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد.

در جریان این بازی تیموریان با وجود آسیب دیدگی و شکستی دست دقایق زیادی برای تیم ملی ایران بازی کرد و با پاس گلی که به قوچان‌نژاد داد، نقش اساسی در پیروزی تیم ملی و جهانی شدن فوتبال ایران داشت. در همین راستا فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد از این بازیکن با اهدای تندیس افتخار تقدیر کند.

لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: بدون شک تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این بازی ارزشمند بودند اما کاری که تیموریان انجام داد و با وجود شدت آسیب دیدگی هم تیمی‌هایش را همراهی کرد و نقش حمایتی کاملی از قوچان‌نژاد داشت، نشان از تعهد بالای این بازیکن دارد.

وی تاکید کرد: تیموریان چهره ارزشمند فوتبال ایران در این بازی بود و به همین دلیل فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد از او تقدیر به عمل آورد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گفت: طی مراسمی که به مناسب روز پزشک (اول شهریورماه) برگزار می‌شود، از تیموریان با اهدای تندیس افتخار و یک هدیه تقدیر خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیق این مراسم مشخص نیست.

 

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي