انقلاب اسلامی متکی به آراء مردم است

نماینده مردم بافت در مجلس گفت:‌ انقلاب اسلامی متکی به آراء مردم است و از آغاز مردم پشتوانه اصلی انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

علیرضا منظری توکلی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی،گفت: مردم به دلیل اعتمادی که به رهبری و روحانیت دارند، همواره نسبت به اوامر رهبری حساس هستند.

وی تصریح کرد: معتقدیم حضور مردم، حضوری بی نظیر، حماسی و حداکثری خواهد بود، چون مردم ثابت کرده اند هرگاه انقلاب به آنها نیاز داشته باشد به سرعت به مدد انقلاب و نظام می‌آیند.

وی بیان کرد: دشمن در جریان انتخابات سه هدف را برای خود طراحی کرده بود که شامل پایین آوردن مشارکت مردم، خدشه وارد کردن به سلامت نظام و به خطر انداختن امنیت انتخابات بود.
وی درباره سلامت انتخابات اظهار کرد: الان خود کاندیداها، نمایندگان آنها و حتی تندترین افراد در سلامت انتخابات تردید ندارند و می گویند سلامت انتخابات تضمین است، چون مردم گرداننده انتخابات هستند و نمی توانند از این باب اتهامی به نظام بزنند.

منظری توکلی همچنین درباره مشارکت مردم گفت: یقین داریم حضور حماسی و پرشوری در پای صندوق های رای خواهیم داشت و ان‌شاءالله انتخاب اصلح صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، وی تصریح کرد: باید منتظر حماسه باشیم، حماسه قطعی است، حضور مردم قطعی‌است، مردم همیشه جلوتر از مسوولان بوده‌اند و ان‌شاءالله ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به دست مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی ورق خواهد خورد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه