انفجار بسیار شدید خانه ای در تهران

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 17 آبان

انفجار بسیار شدید خانه ای در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: دو دستگاه خودرو در داخل پارکینگ این ساختمان وجود داشت که آسیب‌های زیادی دیده بود و ۴ نفر نیز در داخل منزل گرفتار شده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خاورشهر به دلیل نشت گاز و مصدومیت یک نفر خبر داد.
انفجار بسیار شدید خانه ای در تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

جلال ملکی، اظهار داشت: در ساعت ۴:۴۸ دقیقه بامداد امروز انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی واقع در خاورشهر فاز یک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در پی اعلام این حادثه آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند یک منزل به وسعت ۲۸۰ متر که ۲۰۰ متر آن بنا بوده در داخل زیرزمین آن انفجار شدیدی رخ می‌دهد و بخش غربی این ساختمان به دلیل شدت انفجار کاملاً تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: دو دستگاه خودرو در داخل پارکینگ این ساختمان وجود داشت که آسیب‌های زیادی دیده بود و ۴ نفر نیز در داخل منزل گرفتار شده بودند که ۳ نفر از آنها کاملاً شوک زده بود که یک آقای ۶۰ ساله به دلیل برخورد اشیا از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی بیان داشت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم در ساعت ۶ صبح عملیات این حادثه به اتمام رسید. علت این حادثه بر اساس بررسی‌های کارشناسان نشت گاز از وسیله گازسوز در داخل زیرزمین و جرقه حاصل از کنتاکت یخچال بوده است.

منبع:asriran.ir

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. چاپ کاتالوگ

    واقعا متاسف شدم .ممنون سایت خیلی خوبی دارید.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي