الهام چرخنده در بخش سی سی یو بستری شد

تاريخ : 13 شهریور

جزییات خبر بستری شدن الهام چرخنده در بخش سی سی یو را در ادامه می خوانید

الهام چرخنده در بخش سی سی یو بستری شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

الهام چرخنده به علت عارضه قلبی و ریوی شب گذشته راهی بیمارستان شد.

محرابی مدیر برنامه‌های چرخنده ضمن تایید این خبر گفت: خانم چرخنده درحال حاضر در سی سی یو تحت معالجه هستند.

***

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد[۶] و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

 

حاشیه‌ها

اظهار نظر جنجالی

چرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن سید علی خامنه‌ای با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

ادعای چادری کردن ۳۹۰۰ نفر

وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنواره مردمی ادعا کرد که ۳۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

تقدیر مجلس از الهام چرخنده

الهام چرخنده، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم حضور یافت و این کمیسیون از وی به خاطر آنچه که آن را فعالیت‌های چرخنده در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و حجاب در بین جوانان می‌خواند، تقدیر کرد. احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در این جلسه بیان کرد:جوانان حقیقت کلام را از زبان چرخنده بشنوند.

پروژه یار دوازدهم

الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژهٔ یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انتخاب شده بود، چندی بعد از این سمت استعفا داد. برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح، اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد؛ ما در این پروژه حضور نخواهیم یافت.

می‌توانستم جای گوگوش را بگیرم!

شش سال پیش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان مختلفی هم سراغ من آمدند و پیشنهاد حضور به عنوان نقش اول سریالی که مضمونش مربوط به یک خانم مانکن را دادند و گفتند ۵–۶ میلیارد! به تو می‌دهیم. موقعیتی که من داشتم و می‌توانستم در بهترین سالن‌های خارج از کشور کنسرت بگذارم و بروم جای کسانی چون گوگوش بنشینم را نپذیرفتم. .

پاسخ عجیب الهام چرخنده به یک سؤال

الهام چرخنده که اخیراً در مجامع عمومی برای دفاع از پوشش چادر سخنرانی می‌کند، دریکی از دانشگاه‌های ایران با ویژه‌نامه «با من قدم بزن»» حضور یافته بود و در مورد وضعیت آنجلینا جولی در افغانستان صحبت می‌کرد که دراین‌بین یکی از دانشجویان از او پرسید که: شما نیز در آنجا بودید؟ در همین لحظه در پاسخ به سؤال یکی از حاضران که پرسید شما آنجا بودید؟ چرخنده پاسخ داد: نه، مامانتان بوده! وی در ادامه گفت: زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وی پاسخ توهین‌آمیز خود را این‌گونه توجیه کرد: که کسی که این‌طور می گه باید این‌طور پاسخ بشنود. این هنرپیشه توضیح نداد طرح این سؤال که «آیا شما آنجا بودید؟» دارای چه مشکلی بوده است که باید به آن پاسخ توهین‌آمیز داد.

چرخنده دراین‌باره به خبرگزاری میزان گفت: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست‌به‌دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه‌تکه شده است. وی خاطرنشان کرد: مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست‌به‌دست می‌چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند.

فیلم‌شناسی

سینما

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۷۵عروسی مهتابخسرو ملکان
۱۳۸۰هما (شبکهٔ ویدئویی)ناصر شاملو
جنایت و مکافاتامیر قویدل
۱۳۸۰شب یلداکیومرث پوراحمد
۱۳۸۷سوگندشاپور قریب
۱۳۹۱دامنه‌های سفیدمحمدابراهیم معیری
۱۳۹۲اسب‌ها همچنان می‌تازندحسن نجفی

تلویزیون

سالنام سریالکارگردان
۱۳۸۰من یک مستاجرمپریسا بخت‌آور
۱۳۸۱دایره تردیدامیر قویدل
۱۳۹۰ششمین نفربهمن گودرزی
۱۳۹۲پروانهجلیل سامان
۱۳۹۲آوای بارانحسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۴آسمان منمحمدرضا آهنج

تئاتر

سالنام سریالکارگردانتوضیحات
۱۳۷۹شباشبتله‌تئاتر
۱۳۸۱والس خداحافظیجلال‌الدین دری
۱۳۸۲گیتار شکستهفرشید نوابیهمچنین طراح صحنه

مستند

  • باتوکیو
  • لالایی‌های مادران دنیا

جوایز

سالجشنوارهبخشبراینتیجه
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي