اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان

در این پست اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان را در نظر گرفته ایم. امیدواریم مفید باشند. با سایت گهر همراه بتشید.

.

اصول کلیدی برای شیک پوشی و جذابیت مردان

.

حتما شما هم دور و بر خود افرادی را می شناسید که همواره از آنها به عنوان اسطوره های خوش پوشی و شیک پوشی یاد می کنید! افرادی که حتی اگر ساده ترین لباس ها را هم بپوشند، در نظر شما بسیار جذاب و با کلاس به نظر می رسند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که این افراد، آگاهانه یا غیر آگاهانه از اصولی پیروی می کنند و همین اصول مهم و کلیدی، رمز خوش تیپی و شیک پوشی آنهاست. در این پست، این 9 نکته ی مهم و طلایی را برای شما گردآورده ایم. امیدواریم از آنها لذت ببرید و به جذابیت خود بیفزایید.

 

1- وقتی برای خرید لباس می روید بهترین کت و پیراهن و شلوار را بپوشید. چون موقع پروو لباس جدید، داشتن لباس شیک بر بدن، به شما تصویر بهتری از لباس تازه ای که می خرید خواهد داد.

 

2- قد شلوارتان کوتاه است اگر موقع راه رفتن جوراب تان دیده می شود!

 

3- خیلی مهمتر است که هر روز مرتب باشید تا اینکه سعی کنید هر روز با لباس متفاوت ظاهر شوید!

 

4- در روزهای تاریک و ابری، لباس های کدر و سیاه بپوشید. هم با محیط همراهی می کنید و هم لکه های باران روی لباس تان نامحسوس خواهد بود.

 

 

5- خط های عمودی شما را لاغرتر نشان می دهد!

 

6- یقه باریک با کراوات باریک و یقه پهن با کراوات پهن

 

7- در روزهای تعطیل مثل خیلی ها نباشید که یا خیلی تنگ می پوشند و قبراق و آماده ماجراجوی! یا خیلی گل و گشاد می پوشند چون قرار نیست به سر کار بروند. سعی کنید ترکیبی از این دو نحوه لباس پوشیدن را انتخاب کنید. هم راحت باشید و هم آماده

 

8- تصاویر مردان مشهور را در گوگل جستجو کنید متوجه می شوید که اغلب عکس های غیررسمی که از آنها با تیشرت گرفته شده، ساده و بدون مارک یا لوگو هستند!

 

9- وقتی دیگران پی ببرند نوبت سلمانی سرتان رسیده است بدانید که وقتش گذشته است!

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه