استقلال در آزادی تسلیم الشباب شد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 7 اسفند

تيم‌هاي استقلال ايران و الشباب عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا به مصاف هم رفتند. اين بازي که به ميزباني استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار شد در پايان به برتري يک بر صفر نماينده عربستان انجاميد.

استقلال در آزادی تسلیم الشباب شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

نيمه نخست
استقلالي‌ها از ابتدا سعي کردند نبض بازي را در اختيار بگيرند و از همين رو در دقيقه ۵ بازي توسط غلام‌نژاد توانستند به دروازه الشباب برسند اما شوت نه چندان محکم اين بازيکن در اختيار دروازه‌بان حريف قرار گرفت.

در دقيقه ۹ بازي عماد خليلي، مهاجم الشباب توانست وارد محوطه جريمه استقلال شود و در حالي‌که تنها رحمتي را روبه‌روي خود مي‌ديد، نتوانست از موقعيتش بهره‌اي ببرد. جاگيري مناسب رحمتي باعث شد تا اين توپ دفع شود.

در دقيقه ۱۸ بازي ايمان مبعلي پشت ضربه ايستگاهي ايستاد که در ميانه‌هاي ميدان به سود استقلال اعلام شده بود. توپي که او ارسال کرد در نهايت پشت مدافعان الشباب به اکبرپور و عمران‌زاده رسيد اما اين ۲ بازيکن در شرايطي که مي‌توانستند با يک بغل پا دروازه را باز کنند به خيال آفسايد ايستادند و در نهايت اين فرصت خوب از دست رفت.

الشبابي‌ها نيز در پاسخ به اين موقعيت در برگشت با يک شوت از پشت محوطه دروازه استقلال را تهديد کردند اما بازهم واکنش رحمتي مانع از گل شدن اين توپ شد.

در دقيقه ۲۷ بازي استقلالي‌ها از سمت چپ زمين الشباب دست به تدارک يک موقعيت زدند و آرش برهاني که با پاس قاضي صاحب توپ شده بود بخت خود را براي زدن اولين گل استقلال آزمود اما با مقاومت دروازه‌بان الشباب مواجه شد.

در دقيقه ۳۷ ايمان مبعلي بازهم پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و توپ را روي دروازه الشباب ارسال کرد و عمران‌زاده توانست دروازه الشباب را باز کند اما پرچم کمک داور به نشانه آفسايد بودن اين گل بالا رفت و گل استقلال مردود اعلام شد.

يک دقيقه بعد سياوش اکبرپور از سمت راست توپ ديگري را ارسال کرد و قاضي با ضربه سر دروازه را هدف گرفت اما توپش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

نيمه دوم
در دقيقه ۵۷ سياوش اکبرپور از سمت راست دروازه الشباب توپ را ارسال کرد و آرش برهاني مانند موقعيتي که نيمه اول قاضي از دست داده بود توپ را با ضربه سر و با اختلاف کم به بيرون فرستاد.

گل نشدن اين موقعيت براي استقلال گران تمام شد و در برگشت بازيکنان الشباب با رد شدن از چند مدافع استقلال وارد محوطه جريمه اين تيم شدند و در نهايت عماد خليلي توانست در دقيقه ۵۸ با يک بغل پا دروازه مهدي رحمتي را باز کند.

تنها ۲ دقيقه پس از گلزني الشبابي‌ها پژمان نوري با يک شوت بخت گلزني خود را امتحان کرد اما به نتيجه‌اي نرسيد.

الشبابي‌ها يک‌بار ديگر در دقيقه ۶۸ توانستند به راحتي از بازيکنان استقلال بگذرند و اين بار اين وليد خليفه بود که مقابل دروازه استقلال صاحب توپ شد. شوت سر ضرب او با اختلاف کمي از کنار دروازه رحمتي به بيرون رفت.

پاسخ به حمله الشباب، شوت از راه دور محمد قاضي در دقيقه ۷۳ بود که باز هم موثر واقع نشد و از کنار دروازه به بيرون رفت.

استقلال که براي به تساوي کشاندن بازي به در و ديوار مي‌زد، در دقيقه ۷۹ صاحب يک ضربه کرنر شد. پس از ارسال ضربه کرنر مدافع الشباب با ضربه خطرناکي محمد قاضي را نقش بر زمين کرد اما داور پنالتي نگرفت.

در ادامه حملات استقلال و در فاصله ۴ دقيقه به پايان بازي جدي‌ترين موقعيت استقلال را نظري ايجاد کرد. او که پا به توپ وارد محوطه جريمه شده بود با يک شوت دروازه ميهمان را هدف گرفت اما ضربه‌اش با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.

در ميان حملات تيم استقلال بازهم عماد خليلي باعث آزار خط دفاع استقلال شد. او در دقيقه ۸۶ روي دروازه استقلال خطرناک ظاهر شد اما در ميان چند مدافع استقلال اين رحمتي بود که به موقع بيرون آمد و مانع از به ثمر رسيدن گل دوم الشباب شد.

استقلال در دقايق تلف شده بازي هم راه به جايي نبرد و در نهايت با يک گل مغلوب الشباب عربستان شد تا با توجه به برتري ۳ بر ۲ الجزيره امارات مقابل الريان قطر قعرنشين جدول رده بندي گروه A ليگ قهرمانان آسيا شود.

منبع: فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي