استفاده از آب مصرفی

استفاده از آب مصرفی

استفاده از آب مصرفی

دکتر مهدی کشمیری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان این که این فناوری بر اساس سفارش شرکت آب و فاضلاب استان یزد طراحی و ساخته شده، اظهار کرد: در این طرح یک سامانه گندزدایی پیشرفته در درون یک خودرو ون شهری جاسازی شده است که دارای کاربردی سه گانه در شرایط عادی، شرایط بحران و همچنین آزمایشگاه سیار سنجش کیفیت آب است.

 

وی با بیان اینکه در شرایط عادی این سامانه توانایی گندزدایی آب تا ظرفیت 70 لیتر بر ثانیه را دارا است، افزود: در شرایط بحرانی با انتقال سامانه به محل مورد نظر که می‌تواند محل خرابی شبکه یا بر سر چاه‌های تامین آب باشد، گندزدایی آب مصرفی صورت می‌گیرد.

 

همچنین مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره این سامانه گفت: در کنار این سامانه و در درون خودرو یک آزمایشگاه سیار پیش بینی شده که در هر مکانی کاربر قادر به تعیین میزان کیفیت آب بر اساس سنجش در محل است.

 

سعید سامانی مجد ادامه داد: این سامانه همچنین دارای سیستم تامین برق مستقل و مخازن مختلف ذخیره آب و نمک و مولیت اکسیدان و تزریق است.

 

به گفته وی، این سامانه دارای کاربردهای متعددی در مواقع بروز بحران و تامین آب بهداشتی برای آشامیدن و مصرف، بروز حوادث در شبکه توزیع آب، اتصال چاه‌های آب به شبکه، گندزدایی سیار آب در روستاها و همچنین سنجش کیفی پارامترهای آب در محل است.

 

بر اساس این گزارش، سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو با روش الکترولیز نمک طعام، محلول مولتی اکسیدان را که شامل چندین ماده گندزدای موثر با قدرت و سرعت و پایداری گندزدایی بالا است، تولید و ذخیره می‌کند. محلول مولتی اکسیدان تولیدی کاربرد وسیعی در گندزدایی تمامی آب‌های مصرفی دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه