استخدام موئسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران – مهر ۹۴

دسته بندي : en gahar
تاريخ : 21 مهر

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور

مؤسسه صالح‌انديشان در رده‌هاي سرپرست ، حسابرس ارشد و حسابرس دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند مشخصات شخصي و سوابق كاري خود را از طريق شماره فكس ۸۸۹۴۷۵۴۹ و يا پست الكترونيك به نشاني salehandishan@iacpa.ir ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي ارقام بهين آرا در استان مازندران در رده‌هاي حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسي دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق فكس به شماره ۴۴۲۲۳۷۵۹-۰۱۱ ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي مدبران مستقل از تعدادي حسابرس ارشد ، سرپرست و حسابدار رسمي دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق تلفكس به شماره‌هاي ۸۸۵۰۲۸۵۵ – ۸۸۵۰۴۱۵۹ – ۸۸۵۲۰۴۷۳ و ۸۸۵۱۱۲۹۳ ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي فريوران از فارغ‌التحصيلان رشته حسابداري در رده‌هاي مختلف دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند اطلاعات كامل خود را در تارنماي مؤسسه به نشاني http://www.farivaran.com در بخش استخدام قرار دهند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي تدبيرگران مستقل براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس ارشد، و حسابرس با حداقل ۲سال سابقه كار بعد از اخذ مدرك كارشناسي دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق فكس به شماره ۸۸۹۰۸۸۳۷ و يا پست الكترونيك به نشاني tadbirgaranmostaghel@yahoo.com ارسال نمايند و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي ۸۸۹۰۹۱۴۴ و ۸۸۹۰۲۹۹۹ تماس حاصل فرمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي و بهبود سيستم‌هاي مديريت حسابرسين به منظور تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي سرپرست، حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق فكس با شماره ۸۸۷۱۶۵۱۸ ارسال و يا با شماره‌هاي ۴-۸۸۷۰۹۷۴۳ تماس حاصل نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي انديشمند تدبير براي تكميل كادر فني خود در رده‌هاي ۱ – مدير (حسابدار رسمي) ، ۲- سرپرست حسابرسي ( با داشتن گواهي قبولي جامعه در اين رده)، ۳- حسابرس ارشد ( با داشتن گواهي قبولي جامعه در اين رده). علاقمندان مي‌توانند سوابق تحصيلي و شغلي خود را از طريق نمابر به شماره ۸۸۷۰۰۸۰۱ و يا پست الكترونيك به نشاني andishmandtadbir1383@yahoo.com ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي بيات رايان براي تكميل كادر حسابرسي خود از متقاضيان در رده‌هاي حسابرس ارشد و سرپرست (داراي مدرك رده‌بندي حرفه‌اي از جامعه حسابداران رسمي) دعوت به همكاري مي‌نمايد. علاقمندان مي‌توانند سوابق كاري و تحصيلي خود را از طريق شماره نمابر ۸۸۵۰۲۰۴۵ و يا پست الكترونيكي به نشاني bayatrayan@bayatrayan.com ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي آبان ارقام پارس از دو نفر حسابدار رسمي به عنوان شريك و مدير كنترل كيفيت و تعدادي سرپرست و حسابرس ارشد (با دارا بودن گواهي قبولي از جامعه حسابداران رسمي ايران) دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند مشخصات شخصي و سوابق كاري خود را از طريق تلفكس با شماره‌هاي ۹۱-۸۸۰۶۱۹۹۰ و ۵-۸۸۶۰۵۶۷۴ و يا پست الكترونيك به نشاني aaparscpa@gmail.com ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي بهمند براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در شهر اصفهان ‌از افراد واجد شرايط داراي مدرك كارشناسي و يا كارشناسي ارشد حسابداري كه موفق به كسب امتياز قبولي در آزمون تعيي رتبه مورد پذيرش جامعه حسابداران رسمي ايران در رده‌هاي حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسي شده‌اند دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند براي ارسال اطلاعات خود نسبت به تكميل فرم استخدام در سايت مؤسسه به نشاني http://www.behmand-co.com اقدام و يا با شماره‌هاي ۲ و ۸۸۳۰۵۳۹۱ تماس حاصل نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي آزموده‌كاران از تعدادي سرپرست و حسابرس ارشد ( با دارا بودن گواهي قبولي از جامعه حسابداران رسمي) دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند مشخصات شخصي و سوابق كاري خود را از طريق فكس به شماره ۲۲۹۲۵۹۰۳ ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي شاخص‌انديشان براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس(ليسانس حسابداري و بالاتر حداقل ۲ سال سابقه كار حسابرسي پس از اخذ درجه ليسانس)، حسابرس ارشد (ليسانس حسابداري و بالاتر با حداقل ۳ سال سابقه كار بعد از اخذ ليساني و داراي گواهي رتبه از جامعه حسابداران رسمي) و سرپرست حسابرسي (ليسانس حسابداري و بالاتر با حداقل ۶ سال سابقه كار پس از اخذ ليسانس حسابداري و داراي گواهي رتبه از جامعه حسابداران رسمي) دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند سوابق تحصيلي و شغلي خود را به آدرس الكترونيكي info.shakhes@gmail.com ارسال نمايند.
…………………………………………………………………………………………….
مؤسسه حسابرسي مفيد راهبر، براي شعبه تهران و شعبه قم از داوطلبان مرد با رتيه ارشد به بالا دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند مشخصات فردي و سوابق تحصيلي و تجربي خود را از طريق فكس به شماره ۸۸۷۹۷۴۸۹ و يا پست الكترونيك به نشاني auditors@mofidrahbar.org و يا از طريق صندوق پستي به شماره ۱۷۴۵-۱۵۸۷۵ ارسال نمايند.

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي