از اپراتورهاي موبایل شکایت کنید
مدير كل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: موارد شكاياتي از هر دو اپراتور تلفن همراه داشتيم كه به اخطار منجر شده و در دستور كار رگولاتوري براي جريمه و كاهش مدت پروانه قرار دارد.
وي با بيان اينكه مردم مي توانند اعتراضات خود را به رگولاتوري اعلام كنند گفت: موارد شكايت را به اپراتورها نيز اعلام كرديم.
داداشزاده با بيان اينكه در بحث اپراتور اول تلفن همراه بيشترين موضوع شكايت در رابطه با پوشش بوده و در ايرانسل بحث مربوط به مزاحمتهاي تلفني است خاطرنشان كرد: نظارت آنلاين، اطلاعرساني و سرويسدهي به موقع به مشتريان اپرتورها از اهداف الكترونيكي شدن نظارت بر اپراتورهاي فعال در كشور است و بر اساس برنامه پنجم توسعه كشور يكي از برنامههاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تحقق نظارت و ارائه خدمات الكترونيكي است.