ازدواج “بهنام تشکر” با خواهر “هومن برق نورد”

باشگاه خبرنگاران: “بهنام تشکر” بازیگر نقش “نصرت” در مجموعه “دودکش”  گفت: در مجموعه “دودکش” ایفاگر نقش “نصرت” هستم که خانواده ای با وضعیت مالی پایین و زیر خط فقر است.

ازدواج “بهنام تشکر” با خواهر “هومن برق نورد”, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی افزود: در این مجموعه من با خواهر هومن برق نورد (فیروز) ازدواج کرده ام و او هم خواهر مرا به همسری پذیرفته است ولی بین ما دو نفر بگومگوهایی روی می‌دهد که خالی از لطف نیست.

بازیگر نقش “نصرت” تصریح کرد: من و فیروز (هومن برق نورد) ایدئولوژی یکدیگر را قبول نداشته و دچار یا درگیر کل کل هایی می‌شویم که همه گفتگوهای ما منجر به حفظ یک ریتم ثابت و  کمدی در “دودکش” می شود.

وی با اشاره به حضور “جواد عزتی” اظهار داشت: آمدن “جواد عزتی” چالش های کار را بیشتر کرده و اکنون “برزو نیک نژاد” نویسنده “دودکش” مشغول نگارش زیباترین بخش های این مجموعه با حضور “جواد عزتی” است.

“تشکر” در خصوص حضورش در مجموعه “دودکش” گفت: در گذشته با “محمد حسین لطیفی” کار کرده ام و ارادات خاصی به او دادم و از دلایل دیگر حضورم در  “دودکش” “هومن برق نورد” بازیگر خوب مجموعه های تلویزیونی تئاتر و سینما است.

وی با اشاره به طنز بودن این اثر تلویزیونی تصریح کرد: “دودکش” داستان زندگی دو خانواده از قشر متوسط جامعه را بیان می‌کند یکی از آن ها در قالیشویی کار می‌کند و اتفاقاتی را با خود به همراه می آورد.

تشکر در خصوص جنس کمدی و بازی او و “هومن برق نورد” افزود: در چند مجموعه من به همراه “هومن برق نورد” همبازی بودیم که به صورت تصادفی هم در یک اثر کمدی متفاوت با نام “دودکش” نیز دوباره کنار یکدیگر جمع قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: جنس کار و بازی من و “هومن برق نورد” با “دزد و پلیس” و “ساختمان پزشکان” متفاوت است و امیدوارم این مجموعه هم با به چالش کشیدن اتفاقات و مشکلات افراد جامعه مورد توجه مردم قرار گیرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي