ارسال فکس اینترنتی چگونه انجام می شود؟

تاريخ : 7 مرداد

فکس یکی از روش های ارسال اسناد و مدارک می باشد. فکس را می توان به روش های محتلفی ارسال و همچنین دریافت کرد. یکی از روش های ارسال فکس، به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد. برای آشنایی با ارسال فکس اینترنتی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه در مورد ارسال فکس و راهنمای ارسال فکس و ارسال فکس آنلاین و فرستادن فکس می خوانید.

ارسال فکس اینترنتی چگونه انجام می شود؟

ارسال فکس اینترنتی چگونه انجام می شود؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارسال فکس اینترنتی

در سامانه های ارسال فکس به شما یک شماره فکس اختصاصی تخصیص داده می شود. تمامی فکس های ارسالی به این شماره بصورت فایل PDF در ایمیل شخصی (سازمانی) شما و در صورت تمایل یک نسخه از آن در قسمت بایگانی حساب کاربریتان در سایت FAX.IR ذخیره می شود. جهت اطلاع رسانی بابت دریافت فکس نیز یک SMS به شماره موبایل شما با متن “دریافت فکس جدید از شماره …” از سایت FAX.IR ارسال می گردد. شما می توانید شماره فکس فعلی خود را نیز به این شماره اختصاصی divert کرده و نیازی به اعلام مجدد شماره جدید خود نداشته باشید.

جهت ارسال فکس، شما می توانید با ورود به حساب کاربریتان و انتخاب گزینه ارسال فکس، متن دلخواه خود را نوشته و یا فایل PDF، WORD، EXCEL و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس (های) مورد نظر ارسال نمایید. جهت اطلاع رسانی از وضعیت ارسال فکس، SMS و ایمیلی از سایت برای شما ارسال و وضعیت را اعلام می نماید. وضعیت ممکن است “ارسال موفق”، “ارسال ناموفق به علت اشغالی خط” و یا “ارسال ناموفق به علت عدم وجود دستگاه فکس در مقصد” باشد.

بطور خلاصه می توان فرض کرد، که این سرویس مانند ایمیل gmail و یا yahoo شما می باشد که ورودی از دستگاه فکس و خروجی به دستگاه فکس را دارا می باشد و بدین ترتیب امکان ارسال و یا دریافت فکس را در هر مکان، در هر زمان و با هر دستگاه متصل به اینترنت (مانند کامپیوتر، موبایل های هوشمند و …) بدون نیاز به نصب نرم افزار و سرور، مقدور می سازد. شما هیچگونه هزینه ای بابت مخابرات، شماره فکس، دستگاه فکس و غیره نداده و تنها اشتراک ماهیانه پرداخت می نمایید.

سامانه های ارسال فکس هوشمند چیست؟

به واسطه این سرویس، مشترکین ایران پیامک می‌توانند با ثبت نام و خرید شماره‌ تلفن ثابت از این سامانه و از طریق این پنل ، صاحب یک خط ثابت با پیش شماره ۰۲۱ شوند و از تمام امکانات یک فکس واقعی بهره ببرند.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال فکس در سامانه های ارسال فکس :

۱- کپی کارت ملی

۲- اصل و کپی آخرین قبض تلفن ثابت به نام مالک پنل

امکانات سامانه های ارسال فکس هوشمند

  • فکس
  • ارسال فکس
  • ارسال فکس گروهی
  • دریافت فکس
  • تنظیمات فکس
  • ایمیل آگاه سازی از فکس های ارسالی و دریافتی
  • پیامک آگاه سازی از فکس های ارسالی و دریافتی
  • تنظیمات فکس
  • ارائه گزارشات
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. کیانا

    تبدیل تاریخ میلادی به شمسی خیلی سخته ار کجا انجام میدین؟ شنیدم یار فوق العادس

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي