ارتباط بین رابطه جنسی و میزان درآمد!

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : ارتباط بین رابطه جنسی و میزان درآمد!
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

ارتباط بین رابطه جنسی و میزان درآمد!

.

رابطه‌ی جنسی می تواند کار و میزان درآمد افراد را تحت الشعاع قرار دهد.

تحقیق جدیدی که در دانشگاه راسکین آنجلیای بریتانیا صورت گرفته نشان می‌دهد که افرادی که هفته‌ای ۲ تا ۳ بار رابطه‌ی جنسی دارند ۴.۵ درصد بیشتر از همکارانشان درآمد کسب می‌کنند. محققان هم‌چنین دریافتند که افرادی که رابطه‌ی جنسی ندارند، نسبت به افرادی که رابطه دارند حدود ۱.۳ درصد درآمد کمتری به دست می‌آورند.

دکتر نیک درایدکس و همکارانش تحقیقاتی روی ۷۵۰۰ فرد یونانی انجام دادند، توجه آنها بیشتر بر ارتباط بین فعالیت جنسی و سطح درآمدها بود. آنها ابراز داشند که‌ تحلیل اجتماعی جدید نشان می‌دهد که سلامت، مهارت‌های شناختی و غیرشناختی و شخصیت عوامل مهمی هستند که بر میزان درآمد تأثیر می‌گذارند.
آثار گسترده‌ی پزشکی و روانشناختی گویای این است که فعالیت جنسی با تندرستی و سلامت جسمی و قابلیت‌های ذهنی ارتباط مستقیم دارد. هر‌چقدر افراد در زندگی شاد‌تر باشند، در کارشان موفق‌تر و سازنده‌تر خواهند بود که این به بالا رفتن درآمد هم می‌انجامد. در واقع این یافته‌ها ادعا می‌کند که افراد باید دوست بدارند و دوست داشته شوند، هم به لحاظ جنسی و هم غیرجنسی. اگر این مؤلفه‌ها نباشد، افراد در معرض انزوا و تنهایی، تشویش اجتماعی و افسردگی قرار خواهند داشت که بر زندگی کاری‌شان تأثیر می‌گذارد. بخش جالب این یافته‌ها این نکته است که کارمندانی که دارای مشکلات سلامت هستند، فعالیت جنسی کمتری دارند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه