ادامه ماجرای چاوشی و مهرجویی

تاريخ : 9 آذر

ادامه ماجرای چاوشی و مهرجویی را در ادامه می خوانید

ادامه ماجرای چاوشی و مهرجویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

اختلاف داریوش مهرجویی و محسن چاووشی هم چنان ادامه دارد و حرف‌های چند روز اخیر محمدرضا شریفی‌نیا که این اختلاف را نوعی تبلیغات برای بیشتر دیده شدن فیلم «سنتوری» خوانده بود حاشیه‌ساز شد.

در روزهای گذشته این خوانده بار دیگر این موضوع را تکذیب کرد و با لحنی تندتر، قطعیت عدم حضورش در «سنتوری مرد پائیزی» را اعلام کرد. صبح دیروز داریوش مهرجویی در گفت‌و‌گویی پاسخی گزنده‌تر و تندتر به گفت‌وگوی چاووشی داد.

داریوش مهرجویی: چاوشی خیلی چیزها را یادش رفته!

کارگردان مطرح سینمای ایران در پاسخ به صحبت‌های تند دو روز گذشته محسن چاوشی صبح امروز گفت: «من با خواندن جملات ایشان واقعا متأثر شدم. ایشان خیلی چیزها را یادشان رفته و حالا که به‌دلیل حضور در «سنتوری» توانسته مجاز شود، نمی‌داند که هنوز نان «سنتوری» را می‌خورد. محسن چاوشی التماس هم بکند، اجازه بازگشتش را نمی‌دهم، با چند گروه دیگر وارد مذاکرده شده‌ایم که در صورت تأیید نهایی، نام آنها منتشر خواهد شد.»

داریوش مهرجویی درباره گزینه گروه چارتار برای حضور در «سنتوری ۲» نیز گفت: «فعلا نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم تا مذاکرات نهایی اتفاق بیفتد. گزینه‌های زیادی مد نظر ما است که تنها در صورتی که به تصویب نهایی و انعقاد قرارداد ختم شوند، نام آنها منتشر خواهد شد.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي