اختلاف با دختران فامیل و پخش عکس خصوصی آنها در تلگرام !

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 9 دی

پیام رسان تلگرام منجر به آبروبری و پخش عکس خصوصی خیلی از هموطنان شده و قطعا نمی شود جلوی آنرا گرفتن جز فیلتر کردن این برنامه

سرهنگ “فرامرز شاکری” رئیس پلیس فتای کردستان گفت : اخیرا پرونده ای با موضوع انتشار فیلم و تصاویر خصوصی در فضای مجازی از طریق مراجع قضایی به پلیس فتا ارجاع داده شد ، که با توجه به حساسیت پرونده در اولویت کار ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : شاکیان این پرونده ۳ زن و دختر جوان بودند که از فرد یا افرادی ناشناس به دلیل انتشار تصاویر خصوصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام که موجب هتک حیثیت آنها شده بود ، اعلام شکایت کرده بودند.

سرهنگ شاکری تصریح کرد : با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس مشخص شد ۲ برادر با هویت معلوم عامل انتشار تصاویر مذکور در فضای مجازی بوده اند ، که پس از هماهنگی با مقام قضایی در منزل مسکونی خود در شهر سنندج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی ، اضافه کرد : متهمان در بازجویی ها فاش کردند شاکیان پرونده از اقوام آنها هستند که با توجه به اختلافات خانوادگی و کینه قبلی ، با انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب تصاویر آنها را در شبکه اجتماعی تلگرام انتشار داده‌اند.

رئیس پلیس فتای کردستان خاطرنشان کرد : با تکمیل پرونده ، از سوی مقام قضایی برای متهمان به اتهام  هتک حیثیت ، نشر اکاذیب و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در فضای مجازی ، قرار قانونی مناسب صادر شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي