اتلتیکو مادرید جام را ربود/ رئال باز هم ناکام

تاريخ : 28 اردیبهشت

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با برتری بر رئال مادرید قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

به گزارش ایلنا، دیدار فینال جام حذفی اسپانیا شب گذشته از ساعت ۲۴ با بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد که در این دیدار جنجالی اتلتیکو موفق شد با برتری بر رئال جام حذفی را از ورزشگاه رئالی‌ها برباید و به خانه ببرد.

این دیدار در دقایق ابتدایی با موقعیت‌هایی برای هر دو تیم آغاز شد که البته سهم رئال بیشتر از همشهری بود. رونالدو در بازی صدم خود در برنابئو در دقیقه ۱۴ گل اول بازی را به ثمر رساند. او روی کرنر اوزیل با پرشی تماشایی توپ را به قعر دروازه کورتوا فرستاد.

در دقیقه ۳۵  فالکائو با قدرت بدنی بالای خود ۳ بازیکن رئال را جا گذاشت و توپ را به کاستا سپرد. کاستا از راموس و اسین گذشت و با ضربه‌ای سر ضرب توپ را به گل تبدیل کرد.  بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید

رئال مادرید در اواسط نیمه دوم باید به گل می‌رسید. بنزما در شلوغی محوطه جریمه توپ را به تیر دروازه کوبید و در برگشت شوت  اوزیل را خوان‌فران با فداکاری از روی خط دروازه بیرون آورد. شش دقیقه بعد رونالدو ضربه‌ای ایستگاهی خود را به تیر کوبید تا باز هم دروازه اتلتیکو باز نشود. بازی دو تیم خشن شده بود و هر دو تیم خطاهای متعددی انجام می‌دادند. داور چند خطای پیاپی به سود اتلتیکو گرفت و در یکی از آنها به راموس کارت داد. مورینیو به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و از زمین اخراج شد. او پیش از بیرون رفتن حرف‌هایی زد که داور آنها را یادداشت کرد.

در نیمه دوم نیز گلی رد و بدل نشد تا دو تیم در پایان با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند و به رختکن رفتند تا خود را برای وقت‌های اضافه آماده کنند.  اتلتیکو وقت اضافه را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا بود که کاستا فرصتی عالی یافت اما هر دو ضربه‌ای که به توپ زد بد بود و دروازه لوپس باز نشد. اتلتیکو تیم برتر این دقایق بود و در نهایت در دقیقه ۹۹ به گل رسید. میراندا سانتر کوکه را به زیبایی در تیر نزدیک‌تر به درون دروازه لوپس فرستاد. در دقیقه ۱۰۹ اوزیل موقعیتی مناسب را از دست داد تا آه از نهاد مورینیو و نیمکت رئال بلند شود.

رونالدو که به‌شدت عصبی شده بود در دقیقه ۱۱۴ با حرکتی عجیب اخراج شد. گابی تکل خشنی روی پای رونالدو زد و او در حالی که داشت به زمین می‌افتاد با ضربه برگردان حیرت‌انگیزی بینی گابی را نشانه گرفت و آن را پر از خون کرد. داور به رونالدو که یک کارت زرد هم داشت کارت قرمز مستقیم نشان داد. بازی به جنجال کشیده شد و نیمکت‌نشینان به جان هم افتادند که در این میان هرچند کاکا و کاسیاس تلاش می‌کردند اوضاع را آرام کنند اما کاستا به دعوا دامن می‌زد. در همین لحظات بود که شیئی که طرفداران به سمت کورتوا پرتاب کردند به سر او برخورد کرد و او هم آسیب دید.

گابی هم در دقیقه ۱۲۵ با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد اما شاگردان دیه‌گو سیمئونه طلسم ۱۴ ساله را شکستند و جام را از دست رئالی‌ها ربودند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي